Statped søker ny medarbeider med erfaring innen drift og administrasjon
Statped
Gamle Hovsetervei 3, 0768 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver/seniorrådgiver drift og administrasjon
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Er du interessert i drift, driftseffektivitet og administrasjon og ønsker å være en nøkkelperson i en organisasjon som setter fokus på å skape gode arbeidsforhold til sine ansatte? Vi søker etter en engasjert og kompetent person til å jobbe med våre 13 lokasjoner, med et særlig ansvar for oppfølging av vår største lokasjon i Oslo.
Vi oppretter en ny stilling som vil ha ansvar for å administrere og koordinere driftsoppgaver. En viktig del blir å planlegge og utvikle strategier for god drift, og være en viktig støttespiller i driften av våre lokasjoner.
Interne tjenester er en landsdekkende avdeling i divisjon administrasjon med varierte arbeidsområder og arbeidsoppgaver. Våre oppgaver er å sikre god forvaltningen, drift og generell effektivitet for våre ulike lokasjoner og bygg. I denne stillingen vil du ha en sentral rolle i vår avdeling for å sikre trygg og effektiv drift av våre bygningsmessige leieforhold, og for oppfølging av avtaler og internkontroll.
Stillingen gir muligheter for å være med å påvirke en avdeling og divisjon i utvikling.
Vår avdeling har også ansvar for innkjøp knyttet til driften. I tillegg er avdelingen ansvarlig for å drifte og utvikle Statpeds interne saksbehandlingssystem, servicetorget. Servicetorget spiller en sentral rolle i å håndtere ulike interne henvendelser. Videre har avdelingen ansvar for kursadministrasjonen, som er Statped sitt påmeldingssystem for eksterne kursdeltakere.
Interne tjenester skal være en pådriver for effektiv drift og problemfrie arbeidsprosesser. Gjennom samarbeid og innovasjon arbeider vi målrettet for et positivt arbeidsmiljø og bidrar til å legge til rette for at Statped kan nå sine mål.
Arbeidssted er Oslo.
Arbeidsoppgaver- Administrere og koordinere driftsoppgaver for våre lokasjoner, inkludert saksbehandling og oppfølging av driftsrelaterte avtaler, som for eksempel husleieavtaler og renhold
- Ansvarlig for brannforebygging, skallsikring og helhetlig driftsplanlegging for våre lokasjoner, inkludert risikoanalyse
- Utvikle strategier, løse problemer og ta beslutninger for å sikre drift og etterlevelse av gjeldende regelverk på alle lokasjoner
- Være oppdatert om gjeldende lover og regler og eventuelle endringer som kan påvirke organisasjonen
- Delta i avdelingens øvrige oppgaver
- Bachelorutdanning innen økonomi og administrasjon, administrasjon og ledelse eller andre relevante fagområder
- Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Det er en fordel med erfaring fra statlig/offentlig forvaltning
- God skriftlig formuleringsevne (arbeidsspråk norsk)
- Personlig egnethet
- God til å samarbeide og bygge relasjoner
- Fleksibel og løsningsorientert
- Analytisk og god økonomisk forståelse
- Resultat- og utviklingsorientert
- Kreativ og initiativrik
- God rolleforståelse
- Evne til å arbeide selvstendig og i team, med gode kommunikasjonsferdigheter
- Strukturert tilnærming til oppgaveløsning og evne til å prioritere i en hektisk hverdag
- Stillingen lønnes som rådgiver/seniorrådgiver (kode 1434/1364) i fra kr. 548 600 – 745 000 brutto per år
- Et stimulerende og godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
- Gode faglige utviklingsmuligheter
- Du vil bli medlem i Statens pensjonskasse, som gir deg mange goder i tillegg til livsvarig alderspensjon og AFP: Du kan ha rett til økonomisk støtte hvis du blir syk eller ufør, familien din kan ha rett til økonomisk støtte når du dør, du blir forsikret mot yrkesskade eller yrkessykdom, og du får gode betingelser på boliglån. Les mer om ansattgodene dine på spk.no/medlemskap-i-spk
- Fleksibel arbeidstidsordning
Anne-Cathrine Lunde Hop, avdelingsleder Interne tjenester (95872469)
Andre opplysninger- Stillingsbrøk: 100 %
- Fast
- Tiltredelse: Så snart som mulig
- Antall stillinger: 1
- Arbeidssted: Gamle Hovsetervei 3, 0768 Oslo
Statped er opptatt av mangfold, og ønsker å være en arbeidsplass som gjenspeiler befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV-en, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Søkere som opplyser at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål i forbindelse med regjeringens inkluderingsdugnad.
Om du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles om reservasjon ikke tas til følge, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova), § 25. Den som tilsettes må rette seg etter de til enhver tid gjeldende lover og avtaler for ansatte i staten.
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Facebook
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2487409
- Hentet fra
talentech
- Referanse
d27fdfbcdf43439e9190703d4b827c8f