Ønsker du å jobbe med å utvikle kunderelasjoner i et fremoverlent offentlig teknologiselskap?
Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett HF
Hans Mustads gate 31, 2821 Gjøvik, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kunderelasjonsansvarlig
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Som en del av vårt team vil du være ansvarlig for å bygge og vedlikeholde sterke relasjoner med våre kunder, samt sikre at de får den beste opplevelsen av våre tjenester. HDO har alle Norges kommuner som kunder, i tillegg til de fleste helseforetakene. Dette innebærer at vi betjener over 350 kommuner og om lag 20 helseforetak, noe som gjør oss til en sentral IKT-leverandør til det norske helsevesenet.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være å:
- Ivareta og utvikle relasjoner med eksisterende og nye kunder
- Samarbeide med ulike produktteam for å sikre at kundens behov blir møtt på en effektiv måte
- Delta i utviklingen av strategier for å forbedre kundeopplevelse og –tilfredshet
- Være en koordinator og støttespiller internt for å styrke kundereisen
- Overvåke og rapportere på kundetilfredshet og foreslå forbedringstiltak
- Utarbeide og vedlikeholde tjenesteavtaler med kommuner og helseforetak
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som har evne til å forstå og innfri våre kunders behov og påvirke beslutningsprosesser gjennom effektiv og tillitsskapende dialog. Du evner å skape forutsigbarhet, har sterke relasjonelle ferdigheter og fremstår tydelig, trygg og forutsigbar. Videre har du god kjennskap til betydningen av å jobbe med kunderelasjoner og kundereiser, gjerne fra tilsvarende fagfelt.
I tillegg er det viktig for oss at du tør å utfordre, ser muligheter, er åpen og nysgjerrig. Du liker innsiktsjobbing og å ta initiativ, og er endrings- og omstillingsdyktig.
Vi ser for oss at du har:
- Relevant utdanning innen markedsføring, økonomi, IKT eller lignende
- Erfaring med utvikling av kunderelasjoner inkl. løsninger for måling av kundetilfredshet
- Erfaring med forvaltning av tjenesteavtaler
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- God forståelse for IKT-tjenester og -produkter
- Ønskelig med forståelse for helsesektoren
Personlig egnethet tillegges stor vekt.
Vi tilbyr
Du får jobbe i et nyopprettet team med fokus på kunder og marked sammen med en kommunikasjonsrådgiver og dedikerte kundeansvarlige i våre produktteam. Stillingen er utfordrende og gir mulighet for faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr en trivelig og støttende arbeidskultur, fleksible arbeidsordninger, muligheter for sosialt samvær og trening i arbeidstiden. Våre solide pensjons-, forsikrings- og permisjonsordninger vil gi deg trygghet mens du jobber for en bedre fremtid.
Er dette noe for deg? Send oss din CV og noen ord om din interesse innen søknadsfristen.
Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company for mer informasjon om selskapet, stillingen og prosessen, Camilla Kristiansen på tlf.: 408 71 750, eller Marte Rønningstad Skjæret på tlf.: 952 78 687.
HDO ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser. Etter søknadsfristens utløp blir det utarbeidet offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne bes begrunne dette i søknaden.
Kontaktinformasjon
Camilla Kristiansen, Rådgiver i The Assessment Company, 408 71 750Marte Rønningstad Skjæret, Rådgiver i The Assessment Company, 952 78 687
Arbeidssted
Hans Mustads gate 312821 GJØVIK
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett HFReferansenr.: 4880025677
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 20.11.2024
Om bedriften
Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett HF (HDO)
HDO eier, drifter og forvalter dagens primære kommunikasjonsløsninger for telefoni- og radiokommunikasjon med tilhørende materiell for alle landets AMK-sentraler, legevaktsentraler og akuttmottak. Løsningen kjennetegnes ved at helsetjenesten settes i stand til å kommunisere med publikum på 113 og 116 117, samt kommunisere via nødnett internt i helsetjenesten og med de øvrige nød- og beredskapsetatene. Denne sammenhengende kommunikasjonskjeden mellom spesialist- og kommunehelsetjenesten betegnes som den akuttmedisinske kjede.
Gode tekniske løsninger er helt avgjørende for å redde liv og helse og HDOs tjenester er derfor et viktig bidrag for å sikre en velfungerende og effektiv medisinsk nødmeldetjeneste i Norge.
HDO er organisert som en del av spesialisthelsetjenesten og er eid av de fire helseregionene.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2783502
- Hentet fra
talentech
- Referanse
db52e5d1294d4c49ad45a018a8fd0220