Teamleder Fag- og støttesystemer \| Ønsker du å jobbe med effektivitet og standardisering hos oss?
SpareBank 1 Utvikling
Hammersborggata 11, 0181 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Leder Fag- og støttesystemer
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 12. mai
I SpareBank 1 Utvikling gir vi over én million personer, bedrifter og lokalsamfunn over hele landet trygghet, forutsigbarhet og nærhet til økonomien deres gjennom teknologi som begeistrer. Vi er SpareBank 1-alliansens viktigste forretningspartner og en spydspiss innen teknologiutvikling.
Vi er selvsagt konkurransedyktige på lønn og har gode pensjons- og forsikringsordninger. Du får jobbe i fine lokaler i sentrum av Oslo, med innendørs sykkelparkering og nytt treningsrom med gruppetimer og garderober. Vi har også sommertid og flere fine firmahytter.
Når det er sagt -- vi verken tror eller håper du velger oss kun på grunn av dette. Vi håper du vil jobbe hos oss fordi du verdsetter en arbeidsplass hvor samarbeid, kompetanse, deling og tillit danner grunnmuren i arbeidshverdagen. Slik blir vi bedre sammen!
Om teametSystem og prosessforbedring er et kompetansesenter som leverer støttetjenester til selskapene og de ansatte i SpareBank 1-alliansen. Avdelingen spiller en viktig rolle i effektiviseringen gjennom å utnytte stordriftsfordelene ved felles løsninger og prosesser. Fag- og støttesystemer er et av tre team i avdelingen.
Fag- og Støttesystemer består per nå av syv systemforvaltere som forvalter fag- og støttesystemer for selskapene i SpareBank 1-alliansen. Vi har systemer blant annet innenfor fagområdene økonomi, innkjøp, HR, GRC, samt finanssystemer. Forvalterrollen varierer mellom systemene, og spenner fra support, tilgangsstyring og hendelsehåndtering til leverandøroppfølging, opplæring og prosessforbedring.
Hva du vil gjøre?Du vil være en av tre teamledere i avdelingen, og du vil rapportere til leder for System og prosessforbedring.
Hovedoppgaver vil være:
-
Lede teamet med systemforvaltere, og ha personalansvar for teamets medarbeidere.
-
Koordinere og prioritere oppgaver i teamet.
-
Lede eller bidra i prosjektaktiviteter knyttet til våre løsninger.
-
Inneha systemeier rollen for utvalgte systemer
-
Støtte systemeiere i arbeid med utvikling, prioritering og utnyttelse av løsningene
-
Bidra som systemforvalter etter behov.
-
Delta i ledergruppen i System og prosessforbedring
-
Stedfortreder for Leder System og prosessforbedring
Vi ser for oss at du har noen års erfaring med ledelse, enten som prosjektleder, teamleder eller personalleder. Du har en relevant høyere utdanning, innen f.eks IT eller økonomi.
Du er trygg på egen IT-kompetanse og forretningsforståelse, slik at du lett kan gå inn i en rolle som både kan være teknisk og forretningsorientert. Du har gjerne erfaring fra forvaltning eller administrasjon av SaaS-løsninger. Vi tror også du har bedre forutsetning for å lykkes om du har erfaring med leverandøroppfølging og har jobbet strukturert med forbedringsarbeid.
Som leder er du opptatt av å inspirere og skape engasjement, bygge åpne og ærlige relasjoner, samt være tydelig på forventninger.
Som person er du empatisk, åpen og utadvendt, du står støtt selv om du møter hindringer, og du er proaktiv når du ser ting som kan forbedres.
I SpareBank 1 Utvikling har vi norsk som arbeidsspråk -- gode norskkunnskaper er derfor en forutsetning for å kunne jobbe hos oss.
Nysgjerrig på oss eller stillingen?Dersom du ønsker å bli litt mer kjent med oss eller stillingen før du søker, eller hvis har noen spørsmål, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med Anders Mollan (Leder System og prosessforbedring) på 91655046 eller anders.mollan at sparebank1.no. Du kan også lære mer om hvem vi er og hvordan vi jobber på karrieresiden vår eller på LinkedIn, Instagram eller Medium!
Hos oss er det enkelt å søke - du trenger bare å laste opp en CV og skrive noen ord om hvorfor du ønsker å jobbe hos oss. Vi ønsker å fortsette å representere mangfoldet i den norske befolkningen, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke på stillingen.
I forkant av ansettelse gjennomføres en bakgrunnssjekk for å blant annet verifisere opplysninger som kommer frem av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekk gjennomføres av Semac AS etter at kandidat er orientert om og har godkjent det.Om bedriften
I SpareBank 1 Utvikling gir vi over én million personer, bedrifter og lokalsamfunn over hele landet trygghet, forutsigbarhet og nærhet til økonomien deres gjennom teknologi som begeistrer. Vi er SpareBank 1-alliansens viktigste forretningspartner og en spydspiss innen teknologiutvikling. Nesten 500 dyktige medarbeidere og en rekke konsulenter jobber med alt fra utvikling, sikkerhet, drift, innkjøp, merkevare og mye annet spennende. Hos oss danner samarbeid, kompetanse, deling og tillit grunnmuren i arbeidshverdagen - dette gjør SpareBank 1 Utvikling til et spennende sted å jobbe og et godt sted å være!
Sektor
Privat
Nettsted