Vil du være med å sikre at vi leverer sømløse kundeopplevelser?
Gjensidige
Schweigaards gate 21, 0191 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Forretningsutvikler
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 10. august
Dette er en nyopprettet rolle som gir deg stor påvirkningskraft og muligheten til å jobbe i krysningspunktet mellom forretning og teknologi. Du vil få ansvaret for å styrke betjeningen av serviceoppgaver på tvers av Commercial Norge og utvikling av fremtidens servicebetjening og være vår forbedringsagent for å sikre våre strategiske mål.
Rollen vil være tilknyttet Salgsstøtte B&L, men vil jobbe på tvers av alle kanaler i som er relevante for Commercial og vil jobbe tett sammen med vår Tribe Commercial for å utvikle våre oppgaver.
Vi er en avdeling med svært erfarne ansatte som kontinuerlig jobber med å sikre kvalitet og gode kundeopplevelser for å kundens serviceoppgaver.
Hovedoppgaver vil være:
- Legge til rette for effektiv betjening av serviceoppgaver fra både interne og eksterne kunder
- Sikre at vi leverer sømløse kundeopplevelser og at vi kan levere til rett tid med høy kvalitet
- Avdekke og tilrettelegge for digitalisering og automatisering av oppgaver
- Ansvar for gjennomføring av prosjekter og utviklingsområder i samarbeid med andre avdelinger internt i Gjensidige
- Sikre bruk av beste praksis på tvers av servicemiljøer i Commercial
- Skape et godt og samarbeidende miljø, bidra til psykologisk trygghet og engasjement i teamet, involvere interessenter for å sikre gode avklaringer og innspill, og løfte problemstillinger ved behov.
- Legge til rette for og utvikle strukturerte inngangskanaler for servicehenvendelser for best mulig betjening.
- Trene våre AI-løsninger slik at vi har en kontinuerlig utvikling av våre løsninger for å gi den aller beste opplevelsen for våre kunder.
Vi har mange spennende prosjekter på gang, du vil jobbe tett med våre andre avdelinger i Gjensidige for å nå våre felles mål.
Du må kjenne til og se hvordan vi kan utnytte og utvikle våre digitale løsninger, og vil arbeide med å finne løse våre oppgaver i digitalt i størst mulig grad. Dette skal sikre våre kunder der aller beste løsninger som forenkler kundereisen for både små og store kunder.
Vi ser at AI-løsninger vil hjelpe oss med mange oppgaver fremover, og du vil få ansvar for utvikling og trening av eksisterende løsninger. Du vil ha ansvaret for å trene våre AI-løsninger til å forstå språk og trener disse til å tolke e-poster på en spesifikk måte slik at vi oppnår best mulig betjening av de forskjellige oppgavene vi betjener hver dag.
Hvem er du?
For at vi skal lykkes, trenger vi deg som har forståelse for hvordan ting henger sammen - fra teknologi og prosess til kundeopplevelse og forretningsmål. Du har kanskje erfaring fra forsikring eller annen relevant bransje, og du trigges av komplekse utfordringer, raske endringer og store utviklingsmuligheter.
Vi ser etter deg som er strukturert, selvgående og god til å skape fremdrift - både på egenhånd og sammen med andre. Du har prosjektforståelse, er nysgjerrig, og liker å grave deg ned i detaljer for å finne de gode løsningene, og du har gode språkferdigheter både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk.
Har du jobbet med forsikring og prosess- og digital utvikling før, er det et pluss - men det viktigste er at du har driv, kapasitet og lyst til å lære.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse.
Hva tilbyr vi deg?- Mulighet til å utvikle din egen arbeidsdag
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Fleksibel arbeidshverdag med mulighet for delvis hjemmekontor
- Flotte lokaler i Oslo sentrum, med eget treningsstudio, bedriftsidrettslag og sosiale aktiviteter
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert behandlingsforsikring
- Firmahytter i inn- og utland
- Aksjespareordning og andre gode personalrabatter
I Gjensidige ønsker vi å speile mangfoldet i samfunnet, og vi vet at ulik bakgrunn, erfaringer og perspektiver gjør oss bedre. Hos oss skal alle føle seg inkludert og få muligheten til å utvikle sitt fulle potensial. Har du behov for tilrettelegging, ønsker vi å gjøre nødvendige tilpasninger for at du skal trives og prestere på ditt beste.
Hos oss blir du en del av et kompetent og raust team som brenner for å skape gode kundeopplevelser og utvikle prosesser og løsninger som faktisk betyr noe. Du får både frihet og ansvar, og du får være med på å forme hvordan vår kundebetjening utvikles videre.
Arbeidssted vil være i Huset vårt i Oslo og Mjøstårnet i Brumunddal
I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre. Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse. For å søke på stillingen besvarer du noen spørsmål samt laster opp din CV. Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:Gjermund Væringstad, (+47)92040994, Gjermund.Varingstad@gjensidige.no
Søknadsfrist: 10.08.2025
Om bedriften
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b7fdaa34-1a43-4ad6-a30c-5b84b6f78105
- Hentet fra
FINN
- Referanse
415070131