Har du lyst til å bruke din kompetanse og kapasitet til å gjøre en forskjell i samfunnet og for menneskene rundt deg?
Kirkens Bymisjon Barn og unge Øst
Sigurd Hoels vei 35, 0655 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Administrasjonskonsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 1. august
Kirkens Bymisjon jobber for å avdekke urett, lindre nød og påvirke årsakene til at nød og urett oppstår. Som ansatt må du kunne slutte deg til visjonen vår om at alle mennesker erfarer respekt, rettferdighet og omsorg uavhengig av livssituasjon, livssyn eller kulturell bakgrunn.
Nabolagshus er fysiske møtesteder i nærmiljøet der det skapes liv, fellesskap og muligheter – for og med de som bor i området. Her tilbys åpne, gratis og lavterskel aktiviteter i samarbeid med lokale ildsjeler, ungdom i jobb og ulike partnere.
Formålet er å motvirke utenforskap og styrke følelsen av tilhørighet, trygghet og stolthet i lokalsamfunnet. Målet er at flere skal trives, ønske å bli boende, og bidra til å gjøre nabolaget enda bedre.
Konseptet bygger på samskaping, flerbruk og samarbeid – og utvikles i takt med nabolagets behov og ressurser. Kirkens Bymisjon støtter opp gjennom å legge til rette og være en trygg aktør i bakgrunnen.
En egen metodikk sikrer lokal forankring, dokumentasjon av sosial effekt, og rom for engasjement fra både frivillige, samarbeidspartnere og beboere.
Slagordet vårt er: «Vi bygger nabolag sammen med de som bor her».
Vi søker en administrasjonskonsulent i 100% fast stilling til våre Nabolagshus Petersborg og Landbrukskvartalet i Oslo. Arbeidstid er 09 - 17, men til stillingen ligger også noe kvelds- og helgearbeid.
Arbeidsoppgaver
- Være vertskap og ansikt utad – sørge for god flyt i daglig drift, besøk, åpning/stenging og lokalt vedlikehold
- Koordinere booking og aktivitet – følge opp henvendelser, holde visninger og delegere oppgaver i teamet
- Bidra til kommunikasjon og synlighet – oppdatere informasjonsmateriell og bidra i sosiale medier
- Følge opp økonomi og rutiner – bistå med bilag, fakturaer, kontrakter og salg av tjenester
- Utvikle innhold og aktiviteter – bidra til ukeplaner, følge opp frivillige, samarbeidspartnere og ungdom
- Sikre struktur og kvalitet – følge opp HMS, årshjul for kvalitetsarbeid og bidra i søknads- og rapporteringsarbeid
- Utdanning og/eller erfaring fra administrativt eller prosjektrettet arbeid
- Erfaring med konseptutvikling, kommunikasjon og/eller markedsføring
- Evner å se og ta tak i oppgaver ut fra hva helheten trenger
- God digital kompetanse og systemforståelse
- Strukturert, selvstendig og samarbeidsorientert
- Trives med mennesker og håndterer en travel hverdag med ro og oversikt
- Spennende arbeidshverdag
- Jobb i en verdibasert organisasjon
- Faglig dyktige kollegaer
- En engasjert og mangfoldig arbeidsgruppe
- Systematisk opplæring i digital kompetanse
- Lønn og ansettelse i henhold til avtale
- God pensjonsordning, hybridpensjon v/ Storebrand
Ved spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Tonje Jørgensen på e-post.
Søknadsfrist: 01.08.2025. Intervju vil pågå i slutten av august.
Tiltredelse: etter avtale.
Alle søknader må sendes inn elektronisk gjennom rekrutteringsportalen.
(Ønsker ikke kontakt med telefonselgere).
Kirkens Bymisjon - Om ossLink til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b5724ee8-808c-4c9e-b335-1fa20de0bf53
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3520799_243113_no