Familie søker assistent til hverdagshjelp
AssisterMeg AS
Oslo kommune Bydel Vestre Aker, 0754 Oslo
Om jobben
Antall stillinger
2
Jeg er en dame i 40-årene som trenger assistanse til hverdagens små og store gjøremål. I første rekke er dette å hjelpe meg med husarbeid, matlaging, oppfølging av barn, innkjøp, ordne praktiske ting, hagestell og kjøre barna eller meg til avtaler. Jeg trenger en assistent som kan være min høyre hånd.
Jeg har en ektefelle som jobber fulltid, og 2 aktive barn på 10 og 12 år.
Det er viktig for både meg og gutta at du er trygg og selvstendig i alt som skjer i en vanlig familiehverdag. Det er avgjørende at du trives med barn. Du må ha førerkort klasse B, samt beherske norsk godt.
Som person er du naturlig positiv, strukturert og samvittighetsfull, praktisk anlagt og fleksibel. I tillegg er du trygg, omsorgsfull og rolig. Matlaging, barn og husarbeid trives du godt med, og du kan forholde deg til rutineoppgaver samtidig som du ser ting som må gjøres og tar selvstendig initiativ.
Arbeidstiden vil være fordelt på formiddag, ettermiddag og kveld. I første rekke omtrent 2 hverdags-ettermiddager fra kl. 15.00-20.00. Dette kan potensielt bli utvidet. Litt fleksibilitet er en fordel og vil være gjensidig. Vi ser for oss å ansette en fast assistent.
Egenskaper:
- positiv og omsorgsfull
- praktisk anlagt
- strukturert
- fleksibel
Arbeidsoppgaver:
- Hjelp med to gutter, feks. med lekser, tilsyn og aktivisering
- Lage middag
- Kjøring og innkjøp
- Husarbeid som rengjøring, klesvask, rydding, samt andre daglige gjøremål
- Ta med meg og/eller barna med på tur og aktiviteter
Arbeidsoppgavene og arbeidstiden kan være varierende, men det er viktig å ha en viss struktur.
Kvalifikasjoner:
- Over 18 år
- Gode kommunikasjonsevner på norsk
- Godkjent politiattest
- Førerkort, klasse B
- Kvinner oppfordres til å søke
Hva AssisterMeg tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Forsikring
- Kurs og kompetanseheving
- Støtte til treningsmedlemsskap
- Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
- Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider
Søknadsfrist snarest.
Om bedriften
AssisterMeg ble startet i 2006, og var blant de første private leverandørene av brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til mennesker som har en funksjonshindring i Norge. Brukerstyrt vil si at den som har assistanse selv styrer hvem som skal være assistent, hva assistenten skal gjøre samt hvor og når assistansen finner sted. Slik blir assistansen skreddersydd rundt kundens behov og gir frihet til å leve slik man velger. Vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å ha BPA og vi bygger vårt konsept på beste praksis og lang erfaring. Vårt verdigrunnlag er likeverd og inkludering gjennom styring i eget liv. AssisterMeg fusjonerte med Olivia Assistanse i mai 2021, og er et datterselskap i Team Olivia.
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2442358
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-3196281-780715