Er du god på innkjøp og forhandlinger?
Berget AS
Semsvegen 51, 3676 Notodden
Om jobben
Stillingstittel
Innkjøper
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Innkjøper
Berget AS leverer kabel, elektronikk og finmekaniske deler til kvalitetsbevisste og spennende kunder innen en rekke bransjer. Vi setter kundens krav til presisjon og kvalitet i første rekke. Alle delene som produseres hos Berget AS blir kvalitetssikret etter kundens spesifikasjoner. Vi er blant de få produksjonsbedriftene som i dag kan tilby tjenester ti flyindustrien, medisin, energi og forsvarsindustrien.
Berget AS søker nå etter en ansvarsfull innkjøper til produkter i verdensklasse. Som innkjøper vil du spille en viktig rolle i å sikre konkurransekraftige priser og sikre høy kvalitet på våre innkjøp. Du er selvgående og har gode samarbeidsevner.
Har du en lidenskap for innkjøpsprosesser, kan dette være den rette jobben for deg.
Arbeidsoppgaver:
- Innkjøpsforhandlinger og kontraktsoppfølging mot leverandør
- Oppfølging av leverandører og bestillinger for å sikre kontroll på dokumentasjon og leveranser fra bestilling til levering
- Fordel med innkjøpserfaring inn til mange prosjekter og små serier
- Tett dialog internt med produksjon, lager, teknisk og marked
- Innkjøpsansvarlig mot tilbudsteamet
- Bidra til forbedring og utvikling av vår Innkjøp - og logistikk avdeling
Kvalifikasjoner
- Utdannelse innen innkjøp, logistikk, økonomi
- Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Erfaring fra innkjøp, det vil fordelaktig med erfaring fra produksjonsmiljø
- Gode kunnskaper i bruk av ERP system og Office programvare
- Må kommunisere godt på norsk og engelsk skriftlig og muntlig
- Evne til å jobbe selvstendig og i team
Personlig egenskaper
- Positiv, engasjert og faglig interessert
- Resultatorientert og sulten på å lære og forbedre
- Gode økonomiske og analytiske evner
- Lagspiller som kan bygge gode relasjoner med kunder, leverandører, kollegaer og andre
- Løsningsorientert og beslutningsdyktig
Vi tilbyr
- Spennende utfordringer i et innovativt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser.
- Faglig utvikling med både kurs og utdanning
- Gode pensjons - og forsikringsordninger
- Et sosialt og god arbeidsmiljø
Vi tilbyr gode muligheter for utvikling, og for riktig person er det mulighet til å bli innkjøpsleder.
Berget AS er en trygg og veldrevet virksomhet i en spennende og dynamisk bransje. Vi ble Kiwa-sertifisert i 2022 på grunn av vårt gode arbeidsmiljø. Når du kommer på jobb hos oss skal det være trygt; både fysisk og psykisk. ISO 45001 forplikter oss til å jobbe aktivt og systematisk med dette. Hos oss skal du trives og ha det godt. Med innspill fra våre medarbeidere vil vi alltid drive forbedringsarbeid til det beste for den ansatte.
Hvis du er opptatt av innkjøpsprosesser og kan bidra med effektive og kostnadsreduserende løsninger, oppmuntrer vi deg til å sende oss din søknad. Vi behandler søknader og gjennomfører intervjuer med kvalifiserte kandidater fortløpende.
Positiv Kompetanse bistår oss i rekrutteringsprosessen. Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt med rådgiver Stian Hallberg i Positiv Kompetanse på tlf: 902 36 690
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted