Nokas søker Cash Manager - ansvar for prognoser og kontantbestillinger
Nokas Verdihåndtering AS
0582 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Cash Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk, engelsk eller skandinavisk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 17. august
I denne rollen får du en nøkkelposisjon i planleggingen og styringen av kontantforsyning til våre minibankporteføljer i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Du vil være ansvarlig for å lage presise prognoser og bestille kontanter i rett mengde til rett sted - til rett tid. Det høres kanskje enkelt ut, men det krever innsikt, nøyaktighet og god forståelse for både logistikk, data og forretningsdrift.
Dette er en stilling med høy grad av selvstendighet og tillit, og du vil ha stor, direkte innvirkning på kostnadseffektivitet, kundetilfredshet og risikostyring i våre nordiske markeder. Hos oss får du en spennende og variert hverdag i et faglig sterkt team, med stor kontaktflate på tvers av land og funksjoner.
Dine arbeidsoppgaver- Overvåking av kontantbeholdninger til minibanker og andre kontantautomater
- Prognose og bestilling av kontanter
- Oppfølging av leveranser fra tellesentraler og verditransport
- Oppfølging av avvik som oppstår i verdikjeden og på automat
- Besvare kundehenvendelser knyttet til kontantlogistikk
- Registrering og oppfølging av nye automater i interne systemer
- Høyere utdanning (min. bachelor) innenfor økonomi, statistikk, finans eller lignende
- Erfaring med tall, analyse eller logistikk er en fordel, men nyutdannede oppfordres til å søke
- Svært gode ferdigheter i Excel
- Meget god tallforståelse og interesse for analyse
- Gode språkferdigheter:
- Norsk - flytende, muntlig og skriftlig
- Engelsk - svært godt, muntlig og skriftlig
- Svensk og dansk - god forståelse
- Trives med å starte dagen tidlig - arbeidstiden er normalt fra klokken 06 til 14
- Er komfortabel med å jobbe under tidspress og håndtere frister
- Jobber strukturert og nøyaktig
- Er selvstendig og tar ansvar
- Er analytisk og løsningsorientert
- Er pålitelig og ansvarsbevisst
- En lærerik og spennende jobb i et profesjonelt og hyggelig miljø
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Ansattkantine med gunstige priser
- Forhandlede ansattfordeler
- Gratis treningsfasiliteter på kontoret
Alle ansatte i Nokas må kunne sikkerhetsklareres. Det kreves fremleggelse av politiattest iht. lov om vaktvirksomhet, og kredittsjekk hvor du må vise til ordnet, personlig økonomi.
Søknadsfrist: 17. august 2025
Oppstart: Snarest
Lønn etter avtale
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med Vanja Weiseth Eidem, Head of Customer Service and Operational Support, på e-post: Vanja.Weiseth.Eidem@nokas.com
Om bedriften
Nokas Verdihåndtering er markedsleder på verditransport med dekning fra Lindesnes i sør til Hammerfest i nord. Hver dag er det sedler og mynt til en samlet verdi av mer enn 50 milliarder kroner i sirkulasjon i Norge. Nokas Verdihåndtering sørger for at banker, næringskunder og forbrukere til enhver tid har de kontantene de trenger, og sikrer at sedler og mynter regelmessig går gjennom grundig ekthets- og kvalitetskontroll. Vårt hovedfokus er å effektivisere alle prosesser fra kassapunkt til konto og dette lykkes vi med fordi vi har høy kompetanse innen bankdrift og økonomi, som begge står sentralt i moderne kontanthåndtering. Vår forretningsidé handler om å omgjøre fysiske penger til elektroniske verdier og motsatt - sikkert og effektivt
Selskapet ble etablert i 1987 og vi er i dag nær 500 medarbeidere fordelt i Norge, Danmark, Sverige, Finnland og Holland. Vi mener at ett samspill mellom mennesker og tekniske løsninger skaper trygghet for mennesker og verdier. Vår slogan «Tryggheten vi gir», er forankret i våre fire kjerneverdier: handlekraft, samarbeid, pålitelighet og engasjement
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b312b187-f9f8-4c9a-9163-138dd931d3ef
- Hentet fra
FINN
- Referanse
416204297