Kickstart karrieren som Junior Supportspesialist i et fremoverlent teknologiselskap
Favrit AS
Sørkedalsveien 8, 0369 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Supportspesialist
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 7. august
Er du løsningsorientert, strukturert og trives med å hjelpe andre? Ønsker du å være tett på både teknologi og mennesker -- og gjøre en forskjell i hverdagen til servitører, daglig ledere og gjester? Vi ser etter en engasjert teknisk supportmedarbeider som vil være bindeleddet mellom kundene våre og utviklingsteamet -- og som brenner for å levere god support med høy kvalitet.
Favrit jobber for å innovere teknologien i serveringsbransjen slik at gjesten får en smooth reise fra man lurer på hvor man vil spise til man er ferdig for kvelden. Første steg er å bygge et kassesystem som forenkler alle oppgaver for servitør og daglig leder -- neste steg er å gjøre gjesteflyten magisk enkel. Vi har allerede fått et betydelig fotfeste med kunder som for eksempel Villa Paradiso, Carls, Delicatessen, Palmesus, Oslo Streetfood, Vippa og mange flere.
Vår viktigste oppgave er å ta større markedsandeler, og din rolle vil være å bistå kundene våre i support -- med fokus på å løse problemer raskt, sikre en god kundeopplevelse og bidra til at hver eneste bruker får mest mulig verdi ut av Favrit.
-
Håndtere og løse henvendelser fra kunder på en effektiv og serviceinnstilt måte
-
Veilede kunder i oppsett, bruk og optimalisere utnyttelse av våre produkter og løsninge
-
Yte support via telefon og e-post -- med fokus på tydelig kommunikasjon og god oppfølging
-
Dokumentere kundetilbakemeldinger og innsikt for å bidra til kontinuerlig forbedring av produkter og tjenester
-
Delta i interne prosjekter knyttet til support, produktutvikling og prosessforbedring
-
Bidra til utvikling og vedlikehold av brukerdokumentasjon
Du vil hente inn erfaringer og tilbakemeldinger fra kundene våre, og bidra til å systematisere denne innsikten slik at utviklingsteamet får et solid beslutningsgrunnlag. I rollen blir du et viktig bindeledd -- ikke bare mellom førstelinje, andrelinjesupport og tech-teamet, men også på tvers av avdelinger som Implementations og Customer Success, samt bistå Operations ved behov. Sammen sørger vi for at kundens stemme blir hørt og at innsikt omsettes til konkrete forbedringer.
Arbeidshverdagen består av å besvare kundehenvendelser, løse tekniske utfordringer og sørge for en kundeopplevelse som er både smidig, profesjonell og effektiv. Stillingen er i hovedsak på dagtid som en del av vårt dagteam, men du må være forberedt på kveld- og helgevakter i perioder hvor vi har behov for ekstra bemanning.
Kvalifikasjoner-
Utdanning innen tekniske eller administrative fag (f.eks. IKT) er en fordel
-
Relevant arbeidserfaring kan veie opp for manglende formell utdanning
-
Erfaring fra kundesupport eller service er en fordel, men ikke et krav
-
Gode kommunikasjonsevner på norsk/skandinavisk og engelsk, både muntlig og skriftlig
-
Er positiv, løsningsorientert og setter kunden i fokus
-
Trives i et variert og tidvis hektisk miljø
-
Ønsker å gi det lille ekstra for å skape gode kundeopplevelser
-
Er selvstendig, initiativrik og tar ansvar
-
Har en strukturert tilnærming og god evne til å holde oversikt når det skjer mye på én gang
-
Har lyst til å lære og utvikle deg faglig og personlig
-
Har motivasjon for å være med på å bygge et selskap med ambisjoner
-
En fleksibel og fremoverlent arbeidsplass med korte beslutningsveier
-
Et varmt og inkluderende arbeidsmiljø med stor takhøyde
-
Mulighet til å påvirke hvordan vi jobber og utvikler oss videre
Hvis dette vekker interessen din, håper vi at du søker på stillingen! Vi starter kvalifisering av kandidater i slutten av juli, med siste søknadsfrist 7. august.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b1b42573-4319-407f-9987-215fb0a9d493
- Hentet fra
FINN
- Referanse
415081781