Er du vår nye virksomhetsrådgiver?
Helse og mestring, Fellesfunksjon funksjonshemmede
Nansetgata 1, 3256 Larvik
Om jobben
Stillingstittel
Spesialkonsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 3. august
Virksomhet Funksjonshemmede i Helse og mestring søker etter ny virksomhetsrådgiver.
Virksomhet Funksjonshemmede gir tjenester til kommunens innbyggere med særskilte behov, etter Helse og omsorgstjenesteloven. Vi ønsker deg som er faglig sterk, engasjert og som kan bidra til å utvikle våre tjenester!
Som virksomhetsrådgiver vil du ha en sentral rolle i å støtte virksomhetsleder og avdelingene i fag og kvalitetsutvikling. En viktig del av jobben er å veilede avdelingene i brukersaker og å samhandle med øvrige instanser, både internt og eksternt. Du vil lede nettverk og samhandle tett med de andre virksomhetsrådgiverne i Helse og mestring for å sikre kvalitet, effektivitet og utvikling av tjenestene. Stillingen innebærer strategisk arbeid, kombinert med høy grad av fleksibilitet.
Virksomhetsrådgiver er en del av ledergruppa til virksomhetsleder og vil i mange sammenhenger være virksomhetens representant.
Virksomheten består av 9 avdelinger.
Du vil bli ansatt i virksomhet for Funksjonshemmede, men også fungere som virksomhetsrådgiver for virksomhet Arbeid og aktivitet (AoK) som er Larvik kommune sin virksomhet for tilrettelagt aktivitets -og arbeidstilbud.
Arbeidsoppgaver
- Samhandle og bistå virksomhetsleder og avdelingene med fag, kvalitet -og kompetanseutvikling både strategisk og etter behov
- Veiledning, opplæring og kvalitetssikring av tjenesten sin bruk av tvangsvedtak etter HOL kapittel 9
- Bistå avdelingene i brukersaker med høy kompleksitet og i pårørendearbeid
- Lede og utvikle virksomhetens avdelingskoordinatornettverk
- Lede og delta i ulike prosjekter som er relevant for virksomheten
- Samarbeide tett med de andre virksomhetsrådgiverne i Helse og mestring
- Samhandle med relevante samarbeidspartnere internt i kommunen og eksternt
Kvalifikasjoner
- Du er autorisert vernepleier med relevant videreutdanning
- Det er ønskelig med kunnskaper om anvendt atferdsanalyse, positiv atferdsstøtte
- Du har god kunnskap om helse -og omsorgstjenester, lovverk og retningslinjer
- Vi ønsker at du har bred erfaring og kompetanse med målgruppen, samt pårørende arbeid
- Du har førerkort klasse B
Personlige egenskaper
- Vi trenger at du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner slik at du skaper tillit internt og eksternt
- Vi ønsker at du får til å balansere strategisk arbeid med å være løsningsorientert og handlekraftig
- Det er viktig at du har stor arbeidskapasitet og klarer å ha mange baller i lufta samtidig
- At du brenner for faget og formidler det på en god måte
- Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Vi legger vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr
- En sentral og betydningsfull stilling med store påvirkningsmuligheter
- Mulighet til å bidra til utviklingen av fremtidens helse -og omsorgstjenester
- En stilling som alltid er i bevegelse som gjør at du vil oppleve å være i utvikling både personlig og faglig God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Fleksibel arbeidstid
- Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre
- Lønn etter avtale
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Kontaktinformasjon
Terje Levinsen, Virksomhetsleder, +4793494129, Terje.Levinsen@larvik.kommune.noArbeidssted
Nansetgata 13256 Larvik
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Larvik kommuneReferansenr.: 4980714553
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 03.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Larvik kommune har et areal på 813 km² og over 48.000 innbyggere. Med 3700 ansatte er vi en av de største arbeidsgiverne i Vestfold.
Larvik er en kulturkommune, en havneby og et populært reisemål med fantastisk kystlinje, urbane muligheter og sjarmerende tettsteder. Her er det kort vei til både natur og kultur, nabobyene i Vestfold og Telemark og til den store verden via Torp flyplass.
Larvik har et solid næringsliv og et omfattende tilbud innen kultur, friluftsliv og rekreasjon. Hos oss er mulighetene mange og ambisjonene store. Derfor trenger vi dyktige medarbeidere som vil være med å bygge fremtidens Larvik.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
ae23559b-df50-47b0-9296-4121e83a1dea
- Hentet fra
talentech
- Referanse
639428a41393405194ce4de7f346fda5