Er du vår nye administrative medarbeider?
Viking Assistance Group
Drammensveien 133, 0277 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Regresskoordinator – Viking Travel Care
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 24. august
Viking Travel Care assisterer reisende som blir syke eller som kommer til skade i hele verden, på vegne av deres forsikringsselskap. Avdelingen er i vekst og får i 2025 flere nye ansvarsområder. Vi søker derfor nå etter en administrativ koordinator til å saksbehandle regressøknader for selskapet.
Som koordinator hos oss vil du bli en del av vårt regressteam i Viking Travel Care. Du vil i denne administrative rollen ha ansvar for å håndtere refusjonssøknader av varierende størrelse og med ulik hastegrad. I Norge er det Helfo som administrerer ordningen som gir refusjon for sykehusbehandling og andre spesialisthelsetjenester i EU/EØS land. Vårt regressteam håndterer refusjonssøknader mot Helfo i Norge på vegne av pasientens forsikringsselskap.
Teamet skal etter hvert også ha ansvar for regress mot tilsvarende myndigheter i andre nordiske land.
Ansvarsområder-
Produsere og kvalitetssikre søknader om refusjon til myndighetene i Norge; håndtering av dokumenter som fullmakter, søknadsbrev og medisinske rapporter m.m.
-
Saksbehandle og følge opp søknader til Helfo innen frister
-
Kontinuerlig oppfølging av avdelingens saker internt og eksternt
-
Håndtere store mengder data og informasjon i IT-systemer og Excel
-
Samhandle med øvrige avdelinger i Viking Assistance Group
-
Kontakt til forsikringstakere og myndigheter
-
Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen
-
Gode administrative ferdigheter med meget god prioriteringsevne
-
Det er ønskelig med minimum tre års høyskole eller universitetsutdannelse
-
Minimum fem års arbeidserfaring, gjerne innen administrasjon, økonomi eller lignende
-
Flytende i norsk og engelsk både skriftlig og muntlig, da begge er våre arbeidsspråk
-
Erfaren bruker av IT-systemer, og gode ferdigheter i Office-programmer, spesielt Excel og Word
-
Nøyaktig, strukturert og selvgående
-
God økonomisk forståelse
-
Trives med rutinepreget arbeid
-
Effektiv og tåler høyt arbeidstempo
-
En lagspiller med gode samarbeidsevner
-
Tidligere erfaring med refusjonssøknader til Helfo eller andre offentlige instanser er en fordel
-
En spennende arbeidshverdag i et selskap i solid vekst
-
Konkurransedyktig lønn
-
En arbeidsplass sentralt på Skøyen, i moderne og innbydende lokaler
-
Full opplæring
Heltid, kontortid mandag til fredag.
ArbeidsplassSkøyen, Oslo
StartdatoEtter avtale
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte Head of Travel Recourse, Susanne Klockmann på telefonnummer: +47 922 08773 eller e-post: susanne.klockmann@vikingassistance.com
Frist: 24.08.25
Søknader vurderes fortløpende.
Om bedriften
Viking Assistance Group er en ledende aktør innen veihjelp og forsikring. Viking har kontorer i Oslo, Stockholm, København, Helsinki og Torrevieja i Spania, og vi betjener våre kunder gjennom et omfattende landsdekkende nettverk av heleide og franchisestasjoner i Norge, Sverige, Danmark og Finland.
Konsernet sysselsetter direkte ca. 200 personer og holder ytterligere 3000 personer aktive i vårt franchisenettverk. Viking er den foretrukne partneren til de fleste bilprodusenter, flere forsikringsselskaper og flere utenlandske partnere.
I tillegg til veihjelp, tilbyr vi ytterligere kjøretøyrelaterte tjenester, 24-timers nød- og kundesupport call center-tjenester, samt medisinsk hjelp til utenlandske turister, samt innenlandske turister som reiser utenlands. Viking Group tilbyr et bredt spekter av tjenester til en bred kundebase innen forsikring, bil og finans.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
ad6afb01-8b7d-49c0-bc93-ca1b3bf0c6f1
- Hentet fra
FINN
- Referanse
420175720