Interesse for innkjøp og logistikk?
Appoint
Billingstadsletta 97, 1396 Billingstad
Om jobben
Stillingstittel
Innkjøpsansvarlig
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Antall stillinger
1
JFKnudtzen – totalleverandør innen det profesjonelle elektro- og automatiseringsmarkedet i Norden
Siden 1955 har JFKnudtzen levert løsninger og kvalitetsprodukter innen tavle- og elektromateriell, automasjon og industriell merking.
Til logistikkavdelingen søker vi nå en operativ innkjøpsansvarlig, da nåværende innkjøpsansvarlig skal ut i foreldrepermisjon.
Som innkjøpsansvarlig vil ditt overordnede ansvar være å drifte innkjøpsfunksjonen på daglig basis. Logistikkavdelingen består i dag av innkjøp, masterdata, kundeservice og lager.
Arbeidsoppgaver som innkjøpsansvarlig er:
- Supportere organisasjonen på daglig basis knyttet til innkjøp
- Bestillinger knyttet mot lager og manuelle bestillinger
- Ordrebekreftelser
- Oppfølgning av bekreftelser og bestillinger mot leverandører
- Returer
- Fakturahåndtering
- Oppfølging av lagerverdier
- Utviklingsoppgaver
- Innkjøpsrelaterte KPI:er
- Høyere utdanning innen Økonomi, administrasjon innkjøp og/eller logistikk.
- Fordel med arbeidserfaring fra innkjøp og/eller logistikk.
- Gjerne erfaring fra Microsoft Dynamics 365 eller lignende ERP-systemer.
Språk:
- Norsk
- Engelsk
Egenskaper:
- Strukturert
- Pliktoppfølgende
- Nøyaktig
- Samarbeidsvillig
Varighet:
Vikariat frem til 30.04.2024
Har du spørsmål? Ta kontakt med Elisabeth Lyngås Hansen eller Merete Hasselgård Hess i Appoint for mer info.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted