På utkikk etter variert og spennende jobb i et firma i vekst?
Badnor AS
Hovlandsveien 54, 4374 Egersund
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
I 2024 markerte Badnor AS sitt 10-årsjubileum som en ledende aktør innen netthandel av utstyr til baderom og spabad i Norge. Det hele startet i 2014 med en enkel, men ambisiøs forretningsidé: Å importere kvalitetsutstyr direkte fra fabrikker, uten mellomledd, for å tilby norske kunder konkurransedyktige priser. I løpet av de siste ti årene har selskapet oppnådd gode resultater, og vokst seg til å bli et anerkjent navn innen sin bransje.
Som et heleid norsk selskap er Badnor stolte av sin posisjon som en pålitelig leverandør av kvalitetsprodukter til hjemmet. Målet for fremtiden er å fortsette å tilby et bredt utvalg av produkter som appellerer til alle, samt å opprettholde sin høye standard for kundeservice og leveringshastighet. Selskapet jobber kontinuerlig med å utvide produktutvalget og forbedre sine tjenester, slik at de fortsatt kan være det foretrukne valget for både privat- og profesjonelle kunder i årene som kommer.
Vil du kombinere kreativitet og teknologi for å løfte vår digitale tilstedeværelse?Vi søker deg som brenner for digitale flater, netthandel og markedsføring. Hos oss får du ansvar for å utvikle og drifte våre nettsider / nettbutikker, og samtidig sette agendaen for vår digitale kommunikasjon. Rollen passer perfekt for deg som liker å kombinere praktisk gjennomføring med strategisk tenkning -- og som vil se tydelige resultater av eget arbeid.
Vi søker etter en allsidig og strukturert person med stå-på-vilje til å være med oss på veien videre!
-
Forbedringer/ oppdateringer/ optimalisering/ design/ layout i begge våre nettbutikker.
-
Forbedre/ optimalisere bildemateriale.
-
Opprette, administrasjon og optimalisering av annonser i Meta Ads Manager (Facebook og Instagram)
-
Produkttekster og søkemotoroptimalisering.
-
Lage innhold og tekster for nyhetsbrev, samt utsending av nyhetsbrev.
-
Synlighet og oppdatering av sosiale medier (Facebook, Instagram m.m.)
-
Kontakt med/ oppfølging av eksterne markedsbyrå som vi benytter oss av, og som i hovedsak administrerer markedsføring på Google og Snapchat
Underveis vil det helt sikkert også dukke opp flere områder som det bør jobbes med, og som vil være naturlig for vedkommende å ha ansvar for.
Nettbutikkene våre er i hovedsak "modulløsninger" (ikke egenutviklede). For de fleste med ordinære datakunnskaper, så vil derfor disse være enkle å jobbe med, slik at en ikke trenger kjennskap til programmering/ systemutvikling.
Personlige egenskaper:-
Troverdig, redelig og ansvarsbevisst.
-
Tydelig, strukturert, nøyaktig og med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
-
God samarbeidsevne. Vi er en bedrift med få antall ansatte og du må være en positiv bidragsyter til et fortsatt godt arbeidsmiljø.
-
Positiv til å bidra på alle områder i bedriften når det er behov for dette. For eksempel ferieavvikling o.l.
-
Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig.
-
Ansvarsbevisst.
-
Jobber godt selvstendig og i team.
-
Effektiv og med "stå-på- vilje".
-
Gode ferdigheter innen norsk skriftlig/ rettskriving er nødvendig.
-
Erfaring med/ kjennskap til photoshop.
-
Erfaring innen markedsføring er en fordel
-
Orden og struktur verdsettes høyt.
-
Produktkunnskaper er en fordel, men for en lærevillig og interessert person ikke et krav.
-
Gode datakunnskaper.
-
Erfaring med netthandel er selvfølgelig en fordel.
-
Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
-
Gode lønnsbetingelser.
-
Arbeidsplass i flotte og nyere lokaler.
-
Godt og inkluderende arbeidsmiljø.
-
Svært god pensjonsordning.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a8fd16fb-4e86-4029-92ef-c5f2b82e846c
- Hentet fra
FINN
- Referanse
423833431