Head of Planning and Customer Service – Medical equipment
Unitronic as
Villaveien 1, 1385 Asker
Om jobben
Stillingstittel
Head of Planning and Customer Service
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Frist: Vi behandler søknader fortløpende
Vi søker en utadvendt og løsningsorientert leder som trives i grensesnittet mellom teknologi og mennesker. Vår nye sjef for planlegging og kundeoppfølging har ansvaret for at vår kjernevirksomhet går på skinner og skaper høy grad av kundetilfredshet og lønnsomhet. Du er en person som drives av resultater og som liker å samarbeide på tvers. Som personalleder er du kjent for å veilede dine medabeidere og bidra til at de utvikler egen kompetanse, tenker nye muligheter og bidrar aktivt til gode kundeopplevelser.
Vår nye leder av plan og kundeservice får en sentral oppgave i den videre utviklingen av selskapet. For å lykkes i rollen, fremheves følgende kompetanse som viktig:
Ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Head4More ved Jan Petter Forberg Halvorsen, tlf 952 99 077. Vis interesse for stillingen ved å registrere din CV under "søk" eller via annonsen på www.head4more.com så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor arbeidsgiver.
Dine viktigste ansvarsområder:
Stillingen inngår i ledergruppen og har ansvaret for all planlegging og oppfølging av virksomhetens kunder og oppdragsmasse. Head of Planning and Customer Service leder en avdeling på 3 ansatte og har følgende ansvarsområder:- Budsjett- og resultatansvar.
- Ledelse av selskapets totale oppdragsportefølje, herunder mottak av forespørsler og bestillinger, oppdragsplanlegging og allokering av serviceteknikere til ulike kunder og oppdrag
- Overvåke kundeservicefunksjonene, herunder bookinganalyser, kundetilfredshetssanalyser, ordrebekreftelser, garantier og kundeklager, sentralbordfunskjoner
- Personalledelse av teamet, herunder rekruttering, opplæring og oppfølging samt arbeidsmiljø
- Kvalitetsoppfølging av leveranse og utførelse
- Oppfølging av serviceteknikernes faktureringsgrad
- Sikre lønnsomhet i serviceoppdragene
Din bakgrunn
Vår nye leder av plan og kundeservice får en sentral oppgave i den videre utviklingen av selskapet. For å lykkes i rollen, fremheves følgende kompetanse som viktig:
- Erfaring som planlegger og/eller leder av kundeservice innen teknisk vedlikehold eller teknisk service
- Erfaring som prosjektleder eller teamleder er en fordel
- Erfaring med kundeoppfølging, gjerne analyse av kundetilfredshetsundersøkelser og oppfølging av ansatte
- Kundefokus og løsningsorientering
- Kjennskap til planverktøy og ERP
- Meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
Ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Head4More ved Jan Petter Forberg Halvorsen, tlf 952 99 077. Vis interesse for stillingen ved å registrere din CV under "søk" eller via annonsen på www.head4more.com så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor arbeidsgiver.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Livsviktig service! Som Norges ledende serviceleverandør på utstyr til norsk helsevesen, er vi spesialister på periodisk vedlikehold, service og reparasjoner av medisinsk teknisk utstyr, laboratorieutstyr og hjelpemidler. Vi er uavhengig partner til mer enn 80 kommuner og sykehus, og foretrukket samarbeidspartner til mange store, internasjonale produsenter og distributører. Med hovedkontor i Asker og distriktskontor i Lillesand, leverer vi årlig om lag 40 000 oppdrag over hele Norge. Unitronic er i dag etablert i Norge og Sverige. Sammen med vårt søsterselskap Intermed i Finland, leverer vi sømløs service i hele Norden, på tvers av landegrenser.
http://www.unitronic.no
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a7b42535-7d16-49d1-951d-90b708907b95
- Hentet fra
recman
- Referanse
429903