Tilkallingsvikar ved bo, habilitering og mestring
Gjemnes kommune Omsorgsbolig Nåstad
Flata 18, 6631 Batnfjordsøra
Om jobben
Stillingstittel
Tilkallingsvikar ved bo, habilitering og mestring
Type ansettelse
Annet, deltid 0%
Antall stillinger
1
Om kommunen:
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.
Stillingstype:
Vi søker etter tilkallingsvikarer ved Bo, habilitering og mestring i Gjemnes Kommune.
Vi søker deg som er fylt 18 år og ønsker å jobbe i bolig for mennesker med psykisk utviklinghemming?
Vi søker etter sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Studenter innenfor de ulike fagfeltene oppfordres sterkt til å søke.
Det er arbeid i turnus med mulighet for vakter både på dag, kveld og natt, både midt i uken og på helg. Det jobbes også med å utarbeide langvakter fra høsten 2023.
Beskrivelse av arbeidssted:
Nåstad omsorgsbolig er et sentrumsnært bofelleskap.
Enheten har to hovedarbeidsområder, dag- og aktivitetssenter med dagarbeidstid og botjeneste.
Arbeidsoppgaver:- Varierte arbeidsoppgaver der fokuset er målrettet pleie, omsorg og miljøarbeid ut fra den enkelte pasient sitt behov.
- Gi individuelt tilpassede tjenester ut fra gjeldende vedtak.
- Samarbeid med pårørende og eksterne samarbeidspartnere (legetjeneste, spesialisthelsetjeneste, apotek, responssenter mm.)
- Bidra til yrkesetisk refleksjon og dialog på arbeidsplassen.
- Dokumentasjon i Profil
- Legemiddelhåndtering
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
For tilkallingsvikarer ønsker vi følgende kvalifikasjoner:
- Kunne jobbe selvstendige og være faglig bevisst.
- Kunne jobbe systematisk.
- Være god på kommunikasjon og samarbeid.
- Du har engasjement for faget og respekt for den enkelte pasient.
- Være stabil og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver.
- Du har evne til å jobbe både selvstendig og i team.
- God i norsk muntlig og skriftlig.
- Erfaring fra arbeid med utviklingshemmede er en fordel, men ikke et krav.
- Kunne jobbe strukturert og følge prosedyrer og tiltaksbeskrivelser.
- Førerkort klasse B
- Du er engasjert, positiv og har et ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø.
- Gode datakunnskaper
Personlig egnethet vektlegges.
- Kompetente og engasjerte medarbeidere og et arbeidsmiljø der vi fokuserer på trivsel.
- Varierte, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
- En tjeneste hvor vi sammen med den enkelte tjenestemottaker skaper et verdig liv.
- Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale.
- Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Politiattest:
Det er krav om politiattest etter Helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 og helsepersonelloven §20A.
Søknad:
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt. intervju.
Søkerliste:
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Link til søknadsskjema: Søk her
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2382909
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3197019_181823_no