Bli med på "leken" og skap digital vekst!
Hoppin AS
Industriveien 21, 4876 Grimstad
Om jobben
Stillingstittel
Digital markedsfører
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 13. mai
Hoppin AS
Vår Hoppinreise startet tilbake i 2015. Vi er to gründere som har jobbet til sammen over 20 år med design og produktutvikling av funksjonelle klær, sekker og sko til både voksne og barn. Vi så et behov i markedet, og slik ble Hoppindressen til. Den er utviklet i samarbeid med barnehageansatte, og har mange flotte detaljer og smarte løsninger som vil gjøre hverdagen både enklere og morsommere, fordi varme voksne leker bedre. Kolleksjonen har gjennom årene utviklet seg og i dag kan vi tilby et godt utvalg av arbeidstøy, som er spesielt utviklet for å dekke behovene til de som jobber i barnehager og skoler. Verdens viktigste jobb krever skikkelig utstyr! Vi er i dag 6 ansatte og har helt nye kontorer og lager i Grimstad.
Til vårt dynamiske og spennende selskap søker vi en digital markedsfører. Vi ser etter deg som har en god evne til å skape engasjement, øke trafikk og drive vekst på digitale plattformer. Du har solid erfaring med SEO, Google Ads, Google Analytics og Meta. Som person er du målrettet, strukturert og trives med analytisk arbeid. I tillegg vil du få ansvar for optimalisering av vår nettside og nettbutikk, samt drive målbare forbedringer.
Aksess bemanning bistår i rekrutteringsprosessen.
Arbeidsoppgaver
- Designe, administrere og optimalisere digitale kampanjer for å drive konvertering og salg.
- Bruke data og analyser til å evaluere kampanjers prestasjoner, justere tiltak og maksimere digitale konverteringer.
- Støtte innholdsprodusent med A/B-testing og optimalisering av innhold på tvers av sosiale kanaler.
- Utføre kontinuerlig analyse og rapportering av nettbutikkens prestasjoner, trafikk og salg.
- Aktivt bruke måle- og analyseverktøy som Google Analytics for å trekke ut innsikt og justere strategier.
- Ansvar for vedlikehold og optimalisering av nettside og nettbutikk, med fokus på både brukeropplevelse og konvertering.
- Holde deg faglig oppdatert og følge utviklingen i digitale trender og markedsføringsverktøy.
- Andre oppgaver kan tilfalle stillingen.
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på bachelor-nivå.
- 2-3 års erfaring med digital markedsføring og datadrevet optimalisering.
- Solid erfaring med søkeoptimalisering (SEO), og det er en fordel om du har erfaring med konverteringsoptimalisering (CRO).
- Dokumentert erfaring med Google Ads, Google Analytics, Meta, Google Tag manager, server side tracking, og noe koding.
- Erfaring med oppdatering av nettsideinnhold og arbeid med netthandel.
- Høy digital kompetanse, og det er en fordel om du også har interesse for bilde- og videoproduksjon.
- Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Personlige egenskaper
- Du er teknisk, analytisk og finner løsninger som gir resultater.
- Du trives med å jobbe selvstendig, men er også en lagspiller når det gjelder å oppnå felles mål.
- Du har god teft for kommersielt innhold, spesielt på sosiale medier.
- Du er ansvarlig, effektiv og resultatorientert, og trives med å levere konkrete resultater.
- Du er strukturert og har evnen til å håndtere flere prosjekter samtidig.
Vi tilbyr
- En spennende og utfordrende rolle med stor mulighet til å påvirke selskapets digitale vekst.
- Et godt arbeidsmiljø og hyggelige kollegaer som setter pris på ditt bidrag.
- En sentral rolle i et lite, dedikert team.
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Synes du dette høres spennende ut vil vi gjerne høre fra deg! Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta kontakt med Aksess bemanning v./ Gry Knutsen på tlf. 916 98 003 eller Linn Østerhus på tlf. 941 36 340.
Alle søknader må mottas elektronisk gjennom vårt system. Dersom du ikke allerede har en profil hos oss må dette opprettes - gå inn på www.aksessbemanning.no og start registreringen. Husk å være innlogget før du starter søknaden.
Om bedriften
Aksess bemanning er en lokal aktør innen bemannings- og rekrutteringstjenester i Agder, med lokasjon i sentrum av Arendal. Vi bistår bedrifter i å oppnå utvikling og vekst, samtidig som vi gir våre medarbeider spennende og utfordrende stillinger. Våre rådgivere har lang erfaring i faget og vi bruker anerkjente testverktøy i våre prosesser. Med forankring i solid kompetanse, stort lokalt nettverk og god oversikt innen våre fagområder sikrer vi deg suksess med ansettelsesprosessen.
La oss bidra til å forme din fremtid!
Sektor
Privat
Nettsted