Post- og dokumentmedarbeider
Adecco Norge AS
Bergen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Koordinator for post- og dokumenthåndtering
Type ansettelse
Vikariat, deltid
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Trives du med orden, struktur og høy fart i hverdagen?
For vår kunde søker vi post- og informasjonskoordinator, hvor du vil du få en sentral rolle i den daglige håndteringen av post og informasjon, både fysisk og digitalt.
50 % stilling fordelt på 3 arbeidsdager pr uke.
Varighet: fra mai til utgangen av august.
Snarlig oppstart.
Arbeidsoppgaver:
• Daglig håndtering og oppfølging av fysisk og digitalt postmottak og utsendelse
• Rask og effektiv registrering og distribusjon av post og pakker til riktige mottakere internt og eksternt
• Behandle relevante saker i ServiceNow
Ønskede kvalifikasjoner:
• Relevant utdanning innen informasjonsforvaltning og/eller økonomi- og administrasjonsfag
• God kompetanse i MS Office-produkter (SharePoint, Outlook, Word, Excel) og Adobe Acrobat
• Sterk skriftlig og muntlig kommunikasjon - norsk og engelsk
• Solid erfaring med dokumenthåndtering
• Gode digitale ferdigheter samt erfaring med informasjonsforvaltning
• Serviceinnstilt og samarbeidsorientert
• Strukturert og systematisk arbeidsstil
Høres dette ut som deg? Da gleder vi oss til å høre fra deg snarlig ved å søke på linken øverst til høyre!
Lurer du på noe vedr stillingen, ta kontakt med Hege Hauge, hege.hauge@adecco.no
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Facebook