Kundeservice og administrasjon i skandinavisk tech scaleup med tjenester i 9 land
Nettbureau As
Jens Bjelkes gate 12, 0562 Oslo, Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Business Operations Specialist
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
2
Ønsker du å jobbe i et norsk teknologiselskap med vanskelig navn, mange datamaskiner og høyt kaffeinntak? Og samtidig ha en spennende stilling som kan være komplisert å forklare for vennene dine? Kanskje hadde du en drøm å bli detektiv eller slukke branner når du var liten? Look no further! Vi i Nettbureau søker nå etter ikke bare én, men to(!) nye Business Operations Specialists for å utvide flokken på vårt herlige kontor i Oslo.
Business Operations er vår driftsavdeling med en viktig støttefunksjon opp mot andre avdelinger. Rollen er bred, med gode utviklingsmuligheter. Oppgavene er varierte innenfor B2C- og B2B-kundeservice, samt operasjonelle og administrative oppgaver innenfor CRM, salgssupport m.m. Vi ekspanderer raskt til nye land i Europa, og hvis du er glad i språk så er det gode muligheter for å finpusse på uttalen og utvide ditt vokabular. Her i Nettbureau snakker vi nemlig mange språk: både spansk, fransk, italiensk, portugisisk, dansk, tysk, norsk, svensk og engelsk.
Les mer om hvordan det er å jobbe hos oss i vår Personalhåndbok.
Hva gjør vi i Nettbureau?
Nettbureau lager, eier og driver en rekke nyttige digitale tjenester (og noen unyttige, slik som Bæ.no). Årlig hjelper vi over en million brukere med å finne fram til riktige produkt- og tjenesteleverandører, ved å gjøre det lettere å sammenligne tilbud og sikre seg en konkurransedyktig avtale.
Vi er en flat organisasjon med godt sosialt og mangfoldig miljø, lite byråkrati, og en smittende skaperglede! Vi er veldig glad i å finne på morsomme ting sammen, og er alltid åpen for innspill. Ønsker du å forbedre bordtennis-skillsene dine, eller finpusse på quiz-ferdighetene, så er det også gode muligheter for dette.
Vi har flere ganger vært på Financial Times sin liste over Europas 1000 raskest voksende foretak. Vi har lansert tjenester i Norge, Sverige, Danmark, Spania, Italia, Tyskland, Frankrike og Portugal, med flere land på vei.
Eksempler på våre tjenester er Solceller.no, Flytta.se, Mäklare.se og Forsikring.dk.
Hvorfor trenger vi deg?
Vi vokser fort og trenger derfor flere kloke hoder til å gi våre bedriftskunder og sluttbrukere en best mulig opplevelse.
Du vil ha ansvar for å besvare henvendelser, og følge opp kundene slik at de får det produktet de er lovet. Supporten vil foregå både via nettbaserte systemer som Front, samt i sosiale medier, men praktisk talt aldri over telefon. Du vil også samarbeide med andre team i bedriften.
Vi tilbyr:
- Et godt arbeidsmiljø i et fresht kontor sentralt i Oslo, med fri flyt av snacks, smoothie, kaffe og mye annet
- Fleksibel arbeidstid med god mulighet for hjemmekontor
- Hyggelige og kompetente kollegaer, og mange sosiale møtepunkter (se Instagram)
- Påvirkning på din egen arbeidshverdag
- En arbeidshverdag preget av frihet, tillit og ansvar
- Mac/PC, internett til hjemmekontoret og mobilabonnement
- 10.000 kr/år til personlig utvikling utover lønn
- Utvidelse av ansvarsområder for den rette personen
Og mye mer! Les mer om hva du kan forvente i vår Personalhåndbok.
Dine ansvarsområder vil blant annet være å:
- Svare sluttbrukere via alle kanaler, inkludert e-post og sosiale medier
- Hjelpe våre bedriftskunder med spørsmål og ønsker knyttet til deres kundeforhold, inkludert å gjennomføre endringer i CRM-systemet
- Hjelpe oss å utvikle og oppdatere spamfilter, chat og autosvar
- Ta rollen som detektiv: Oppdage feil i våre systemer og rapportere disse
- Slukke branner og sørge for at alle våre kunder har positive opplevelser i møte med kundeservice
- Hjelpe med å effektivisere interne prosesser for kundebehandling
- Bistå salgsavdelingen med å kvalitetssikre kundelister i Excel
- Administrativt arbeid innen økonomi/fakturering
- Være behjelpelig med andre administrative oppgaver ved behov
Vi ser etter deg som:
- Kan skrive på profesjonelt nivå på minst ett skandinavisk språk
- Er hyggelig, serviceinnstilt og evner å sette deg inn i kundens situasjon og behov
- Er samvittighetsfull, ansvarsfull og trives med å jobbe selvstendig
- Evner å håndtere flere oppgaver samtidig, på en godt organisert måte
- Er glad i å lære nye ting, og aldri tenker du er ferdig utlært
- Har godt øye for detaljer og legger stolthet i å være nøyaktig
- Lærer nye tekniske systemer raskt, ikke er redd for tall og er komfortabel med å jobbe i et regneark av og til
- Er komfortabel med engelsk som internt arbeidsspråk mellom avdelinger i bedriften
Bonuspoeng om du:
- Skriver svensk eller dansk på morsmålsnivå
- Kan skrive på andre europeiske språk, slik som f.eks. tysk, fransk, italiensk, nederlandsk, portugisisk og spansk
- Kan starte raskt i jobben
- Har mulighet til å ta ferie utenom fellesferien -- i hvert fall i perioder
- Har erfaring fra brukerstøtte og kundeservice, gjerne innenfor IT/digitale tjenester
- Har erfaring med administrativt arbeid
- Har erfaring med bruk av Excel
Punktene over er en ønskeliste, ikke en liste med krav, og stillingen vil bli tilpasset den vi velger. Vi liker mangfold og oppfordrer personer med alle slags bakgrunner å søke!
Stillingene er fast og fulltid, og du blir en del av et team som vil telle åtte dyktige hoder når du starter. Selv om det er gode muligheter for hjemmekontor er det ønskelig at du bor i, eller vil flytte til, Oslo-området. Vi kan dog vurdere primært fjernarbeid for en ideell kandidat.
Vil du være en del av Nettbureaus reise?🚀🤩 Send oss din CV og søknad til jobb@nettbureau.no. Har du spørsmål til stillingen kan de sendes til samme mail. Vi gleder oss til å høre fra deg, kanskje du blir vår nye kollega!🤩
Merk din søknad med: Business Operations Specialist, Oslo.
Søknadsfrist: 7.mai 2023, søknader vurderes fortløpende
Arbeidssted: Oslo
Forventet oppstart: Så snart som mulig
Stilling: Heltid
Arbeidstype: Hybrid
Om bedriften
Nettbureau er et norsk teknologiselskap med vanskelig navn, mange datamaskiner og høyt kaffeinntak. De siste årene har vi etablert oss på Financial Times' liste over de 1000 raskest voksende selskapene i Europa.
Vi lager, eier og driver en rekke nyttige digitale tjenester (og noen unyttige, slik som Bæ.no). I årenes løp har vi spesialisert oss på produkt- og tjenestesammenlikning, som gjør det lettere for privatpersoner og bedrifter rundt i verden å finne frem til riktig leverandør og produkt.
Sektor
Ikke oppgitt
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2317335
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
a5b868e6-dc64-407f-b922-75e2ff06c43d