Saksbehandlar ved rettsstad Ålesund
Møre og Romsdal tingrett
Skansekaia 2, 6002 Ålesund, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Saksbehandlar
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 18. mai
Om stillinga
Som saksbehandlar får du arbeide med eit breitt spekter av oppgåver, som å førebu, tilretteleggje og etterbehandle saker. Arbeidet utførast i tett samhandling med øvrige saksbahandlarar og dommarar. I løpet av arbeidsdagen har du kontakt med partar og andre profesjonelle aktørar. Di rolle er viktig; du bidreg til at sakene blir behandla på ein effektiv og profesjonell måte, til det beste for brukarane av domstolane.
Vi har ledig 1-2 faste 100% stillingar som saksbehandler ved rettsstad Ålesund. Ei av stillingane er tiltenkt å jobbe med fagområda; dødsfall/skifte, konkurs, tvangssalg og gjeld. Arbeidsoppgåvene vil kunne endre seg etter domstolen sitt behov.
Arbeidsoppgåver
- Variert saksbehandling innan domstolen sine fagfelt
- Veiledning av, og kommunikasjon med partar, profesjonelle aktørar og brukarar
- Gi brukarstøtte innan digitale og tekniske løysingar
Du må rekne med andre oppgåver etter domstolen sitt behov.
Personlege eigenskapar
- Du arbeider sjølvstendig og strukturert
- Du er løysningsorientert og evner å handtere uforutsette situasjoner med ro og fleksibilitet
- Du yter service og opptrer på ein objektiv og tillitsskapande måte overfor partane i sakene
- Du er kvalitetsbevisst og nøyaktig
- Du har gode samarbeidsevner og bidreg til eit godt arbeidsmiljø
- Du trivst med ein travel kvardag med mange ulike oppgåver og mange baller i lufta
Kvalifikasjonar
- Bachelor innan relevant utdanningsløp, gjerne innan juss, offentlig forvaltning og/eller administrasjon
- Relevant yrkeserfaring, fortrinnsvis innan offentleg saksbehandling eller advokatverksemd, kan kompansere for høgare utdanning
- God formuleringsevne på norsk, både munnleg og skriftleg
- IKT-kompetanse og interesse for å ta i bruk digitale løyningar og nytt utstyr er ein fordel
Vi tilbyr
- Ein spanande og inkluderande arbeidsplass med eit viktig samfunnsoppdrag
- Hyggelige kollegaer med høg fagkompetanse
- Moglegheiter for fagleg og personleg utvikling
- Fleksibel arbeidskvardag med fleksitid og moglegheit for heimekontor
- Medlemskap i Statens pensjonskasse, som har ein av Noregs beste pensjonsordningar
- Lønn fastsett etter Hovudtariffavtalen i staten som førstekonsulent. Frå lønna vert det trekt 2% innskot til Statens pensjonskasse
Domstolen legg vekt på breidde og mangfald i arbeidsmiljøet og oppmodar kvalifiserte kandidater til å søkje uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsevne.
Spørsmål om stillinga
Spørsmål om stillinga eller domstolen kan rettast til administrasjonssjef Anna-Lena Gulliksen, telefon 99 37 92 52. Opplysningar om domstolen finn du på www.domstol.no.
Søknad med CV, kopi av vitnemål og attestar sendast via www.jobbnorge.no.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Noregs domstolar er den tredje statsmakt og samfunnets viktigaste konfliktløysar. Domstolane er avgjerande for at vi skal ha eit trygt og godt samfunn basert på tillit og rettssikkerhet.
Møre og Romsdal tingrett har full fagkrins og behandler eit stort antall sivile tvister, straffe-, tvangs-/gjeldsordnings- og skifte/konkurssaker.
Med verknad frå 10. juni 2025 vert domstolen delt i to slik at rettsstad Volda og rettsstad Ålesund vert Sunnmøre tingrett. Den nye domstolen på Sunnmøre vil ha 10 dommarstillingar og 15 saksbehandlarar.
Sektor
Offentlig
Nettsted