Leder operativ salgsutvikling og CRM
TINE SA
0950 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Leder operativ salgsutvikling og CRM
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest søndag 7. desember
Vil du spille en nøkkelrolle i å omsette strategi til handling og skape konkrete resultater?
I TINE setter vi kunden i sentrum, og vi søker nå en engasjert person som skal sikre at innsikt og data brukes strategisk og kommersielt for å skape verdi for både kundene og TINE. I denne rollen blir du en del av Utvikling & Plan i operativt salg, og jobber tett med kollegaer på tvers av organisasjonen – blant annet innen salg, strategi, IT og digital handel. Du vil bidra til å styrke relasjonen til våre kunder gjennom datadrevet kundebetjening, og sikre at aktiviteter utføres effektivt, koordinert og kundeorientert. Du bidrar til å bygge lojalitet og driver vekst gjennom å fokusere på hele kundeopplevelsen gjennom alle kontaktpunkter vi har med våre kunder på tvers av fysiske og digitale kanaler. Hos TINE får du muligheten til å jobbe med sterke merkevarer, et engasjert team, og et verdidrevet selskap med et viktig samfunnsoppdrag.
Formål med rollen
Ansvar for å lede og koordinere forbedrings- og utviklingsinitiativer i operativt salg, samt sikre at ressursene våre benyttes på en mest effektiv måte gjennom kontinuerlig optimalisering av operativ kundebetjening.
Rollen har også ansvar for at CRM-løsningen støtter og muliggjør for økt salg, bedre kunde- og ansattopplevelse, samt videreutvikler den støtte operativt salg trenger i tråd med TINEs strategiske ambisjoner for kundeorientering og digitalisering.
Du vil være en viktig deltaker og stemme i arbeidet med å utvikle og vedlikeholde veikart for CRM i tråd med selskapets strategi, samle inn og prioritere behov og krav fra forretning, sikre at løsningen er godt forankret hos brukerne og at endringer er forstått og akseptert.
Rollen vil være sentral for å sikre god samhandling mellom mennesker, prosesser og teknologi.
Ansvarsområder
Vi ser etter deg som:
Kvalifikasjoner
Vi tilbyr:
En spennende mulighet i et selskap i vekst, hvor du får stor påvirkningskraft, dyktige kolleger og konkurransedyktige betingelser.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Anita Eken på mobil 93694361.
I TINE setter vi kunden i sentrum, og vi søker nå en engasjert person som skal sikre at innsikt og data brukes strategisk og kommersielt for å skape verdi for både kundene og TINE. I denne rollen blir du en del av Utvikling & Plan i operativt salg, og jobber tett med kollegaer på tvers av organisasjonen – blant annet innen salg, strategi, IT og digital handel. Du vil bidra til å styrke relasjonen til våre kunder gjennom datadrevet kundebetjening, og sikre at aktiviteter utføres effektivt, koordinert og kundeorientert. Du bidrar til å bygge lojalitet og driver vekst gjennom å fokusere på hele kundeopplevelsen gjennom alle kontaktpunkter vi har med våre kunder på tvers av fysiske og digitale kanaler. Hos TINE får du muligheten til å jobbe med sterke merkevarer, et engasjert team, og et verdidrevet selskap med et viktig samfunnsoppdrag.
Formål med rollen
Ansvar for å lede og koordinere forbedrings- og utviklingsinitiativer i operativt salg, samt sikre at ressursene våre benyttes på en mest effektiv måte gjennom kontinuerlig optimalisering av operativ kundebetjening.
Rollen har også ansvar for at CRM-løsningen støtter og muliggjør for økt salg, bedre kunde- og ansattopplevelse, samt videreutvikler den støtte operativt salg trenger i tråd med TINEs strategiske ambisjoner for kundeorientering og digitalisering.
Du vil være en viktig deltaker og stemme i arbeidet med å utvikle og vedlikeholde veikart for CRM i tråd med selskapets strategi, samle inn og prioritere behov og krav fra forretning, sikre at løsningen er godt forankret hos brukerne og at endringer er forstått og akseptert.
Rollen vil være sentral for å sikre god samhandling mellom mennesker, prosesser og teknologi.
Ansvarsområder
- Omsette strategi og prioriteringer til konkrete handlinger i daglig drift
- Være prosessleder for K2-5, legge salgsplan
- Lede Koordineringsmøte for operativt salg
- Planlegge, gjennomføre og evaluere salgsaktiviteter basert på en automatisert og innsiktsdrevet modell for kundebetjening
- Identifisere forbedringsområder, og implementere tiltak som øker produktivitet og kundeverdi
- Lede og koordinere CRM-initiativer og prosjekter med fokus på kontinuerlig forbedring
- Forvalte og prioritere CRM-backlog i samarbeid med utviklingsteam og forretningsenheter
- Godkjenne funksjonalitet og kvalitet i leveranser
- Sikre at CRM brukes riktig og effektivt, og at løsningen tas i bruk hos brukerne
- Identifisere og prioritere forbedringsområder basert på brukerinnsikt og forretningsbehov
- Støtte opplæring og adopsjon av CRM ved å gi rådgivere verktøy, metodikk og veiledning.
- Være operativ, delta på samreise/medlytt
Vi ser etter deg som:
- Har erfaring fra salg, salgsledelse eller salgsoperasjoner, gjerne med ansvar for prosessforbedring og resultatoppfølging.
- Erfaring med å lede prosjekter eller initiativer som forbedrer salgsprosesser og øker produktivitet.
- Har god kjennskap til CRM-systemer og erfaring med å bruke CRM som beslutningsstøtte
- Er analytisk og evner å omsette innsikt til konkrete tiltak.
- Er strukturert, samarbeidsorientert og nysgjerrig.
- Behersker norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig.
Kvalifikasjoner
- Høyere utdanning innen salg, IT, økonomi, markedsføring eller tilsvarende.
- Erfaring fra produktledelse, prosjektledelse eller forbedringsarbeid innen CRM, kundesystemer eller digitale plattformer
- Erfaring med smidig utvikling og tverrfaglig samarbeid
- Kjennskap til Microsoft Dynamics 365 eller tilsvarende CRM-plattform
- Forståelse for operativt salg, kundeservice og digitale kundekanaler
- Kjennskap til GDPR og regelverk for kundedata og kommunikasjon
- Erfaring fra retail eller e-handel er en fordel
Vi tilbyr:
En spennende mulighet i et selskap i vekst, hvor du får stor påvirkningskraft, dyktige kolleger og konkurransedyktige betingelser.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Anita Eken på mobil 93694361.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a4c84c41-390a-4d3f-b9d0-2fc8ef7d8b41
- Sist endret
21. november 2025
- Hentet fra
sap
- Referanse
1711
Lignende annonser
Arbeidsgiver
TINE SA
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
TINE SA
Sted
Oslo
Salgskonsulent
Arbeidsgiver
Adecco Norge AS
Sted
Oslo