PERSONALLEDER TIL VÅRT ANLEGG PÅ KJUL/NITTEDAL
Connect Bus
Kjulsveien 15, 1480 Slattum
Om jobben
Stillingstittel
PERSONALLEDER TIL VÅRT ANLEGG PÅ KJUL/NITTEDAL
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 10. august
Avdeling Kjul er en del av anbud Romerike, med bussanlegg lokalisert i Nittedal. Bussanleggene disponerer i dag 46 busser. Vi kjører rutebuss på oppdrag for Ruter. Det benyttes busser og materiell med det siste innen førerstøttesystemer, flåtestyring og ladeanlegg. Anleggene leverer store deler av kollektivtilbudet i Nittedal og Lørenskog, med kjøring til Oslo Sentrum, Lillestrøm, Rælingen og Jessheim.
Vi søker nå etter en engasjert personalleder som forstår verdien av å skape og vedlikeholde en sterk arbeidskultur. En person som evner å gjøre at ansatte føler seg sett og verdsatt på vår avdeling ved Kjul. Vedkommende vil være del av lokal ledergruppe.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:- Daglig ledelse og personalansvar for avdelingens sjåfører (stedfortreder for driftsleder)
- Ivareta arbeidsgiveransvaret gjennom god personalledelse, inkludert sykefraværsoppfølging og nærværsarbeidet
- Koordinerer prosesser ved avdelingen for rekruttering, onboarding og utvikling
- Aktiv deltagelse i partsamarbeid med tillitsvalgte og verneombud, herunder HMS
- Stillingen inngår i lokal ledergruppe og skal bidra til at avdelingene når sine mål
- Ansvar for at gjeldende regler og prosedyrer som er nedfelt i vårt kvalitetssystem blir etterlevd
- Ansvarlig for rapportering, herunder utarbeide driftsrapporter
- Delta og bistå i prosjekter lokalt/ og sentralt etter behov
- Noe ledererfaring med personaloppfølging
- Relevant utdanning, for eksempel innen personalledelse/ HR/ pedagogikk/ sosialt arbeid/ arbeidsrett/ administrasjon og ledelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Kompetanse/erfaring innen:
*
- HR
- Administrasjon og ledelse
- Arbeidsrett og partssamarbeid
- Initiativrik, analytisk og løsningsorientert som liker å samarbeide med andre
- Har forståelse for drift og god evne til å håndtere uforutsette hendelser, herunder omprioriteringer
- Har generelt god IT kompetanse, og gjerne erfaring fra bruk av HRM og driftssystemer
- Norsk språknivå tilsvarende C1 nivå
- Kjennskap til andre språk vil være en fordel, da vi har medarbeidere fra en rekke nasjonaliteter
Stillingen rapporterer til driftsleder Nittedal
Fordeler på arbeidsplassen:- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, humor og sterk motivasjon for å lykkes
- Du vil oppleve at det til tider er svært hektisk, men også at det er en svært fleksibel arbeidsplass med høy grad av frihet og ansvar over egen hverdag
- Frikortordning i samsvar med tariffavtale
- Lokal velferdsgruppe
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a437ad85-7037-4a2f-9dab-fdd44b5dba88
- Hentet fra
FINN
- Referanse
416771525