Driftstekniker
Jevnaker kommune Eiendom
Kirkegata 6, 3520 Jevnaker, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Driftstekniker 100 % fast stilling
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 1. juni
Er du teknisk engasjert og ønsker en spennende hverdag med varierte arbeidsoppgaver?
Vi ser etter deg som har god tverrfaglig systemforståelse, er strukturert, problemløser og som ikke er redd for å tak i et tak i en hektisk hverdag.
Vi søker en dyktig driftstekniker i en 100 % fast stilling. Som driftstekniker får du ansvar for drift av kommunens bygg og eiendommer herunder overvåking, drift og optimalisering av tekniske systemer og anlegg.
Eiendomsvirksomheten i Jevnaker kommune består av om lag 30 dedikerte personer som bygger, forvalter, drifter, vedlikeholder, utvikler og utfører renhold på kommunens 44 000 kvadratmeter med bygningsmasse.
Eiendomsdrift består av om lag 7 ansatte som ivaretar den daglige driften av kommunes eiendomsportefølje. Driftsteknikker rapporterer til fagleder Eiendomsdrift, mens personalansvaret ligger hos virksomhetsleder eiendom.
Arbeidsoppgaver- drifte tekniske installasjoner og SD-anlegg (Sauter).
- feilsøking og feilretting i tekniske systemer og anlegg.
- daglig drift av bygg med tilhørende arbeidsoppgaver.
- følge opp serviceavtaler og påse at innleid arbeid utføres i henhold til beskrivelse/kontrakt samt fakturahåndtering.
- delta i HMS-arbeid, ROS-analyser og annet internkontrollarbeid.
- utføre systematisk tilsyn og kontrolloppgaver på eiendomsporteføljen.
- bidra med oppfølgning og utvikling av FDV systemet (ISY Eiendom).
- ulike gjøremål iht behov og årstid.
- inngå i vaktordning hvor du er del av turnusen til avdelingen.
- ved behov kan endringer eller andre oppgaver tilkomme stillingen.
- fagbrev, innenfor VVS, automatikk, elektro, bygg eller tilsvarende. Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- erfaring med drift av tekniske anlegg, SD-anlegg og adgangskontroll.
- erfaring med FDV-systemer.
- relevant arbeidserfaring fra fagfeltet og tilsvarende arbeidsoppgaver.
- gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.
- god systemforståelse og digitale ferdigheter.
- førerkort klasse B, BE og T.
- høy arbeidskapasitet og evne til å arbeide strukturert, selvstendig og målrettet
- evne til å prioritere, slik at du takler et stort arbeidspress og varierte oppgaver.
- fleksibel og løsningsfokusert, både når det gjelder arbeidsoppgaver og å kunne bidra som back-up for kollegaer på kort varsel.
- er faglig nysgjerrig og trives med tekniske utfordringer.
- har gode samarbeidsevner og liker å jobbe tverrfaglig.
- personlig egnethet vil vektlegges.
gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
Jevnaker kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, livssyn og nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2945859
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3504683_236033_no