Bli leder av regnskapsmiljøet hos Business Services i BDO Trondheim!
BDO AS
Kobbes gate 2, 7042 Trondheim, Hybridkontor
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 12. oktober
Business Services er nylig solgt fra BDO til RAN Group. Dette gir oss større frihet og muligheter til å videreutvikle virksomheten vår, og vi har ambisjoner om å bli en ledende aktør innenfor vårt segment. Business Services har de siste fem årene doblet omsetningen og passerte én milliard kroner i 2024. Med ny eier og fullt fokus på vekststrategi videreføres suksessen.
Våre medarbeidere får en unik mulighet til å være med og forme en ny virksomhet fra starten av. Dette gir oss en spennende sjanse til å bygge en sterk kultur og identitet sammen, og å sette retningen for fremtidig vekst og innovasjon. Vi ønsker å tiltrekke oss engasjerte og talentfulle personer som vil bidra til å utvikle selskapet videre, og som vil være med å forme vår felles fremtid.
Hva skal du jobbe med?- Ansvar for drift og utvikling av avdelingen
- Pådriver for vekst og lønnsomhet
- Ansvar for videreutvikling og forbedring av våre tjenester og systemer
- Ansvar for avdelingens og egne regnskapsleveranser: Du vil være sentral i enkelte kundeteam, med ansvar for leveranser, samt oppfølging og utvikling av medarbeidere på oppdraget
- Personalansvar for avdelingens teamledere på avdelingen
- Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø: Vi samarbeider på tvers av fagfelt og jobber tett sammen for å finne de beste løsningene for kunden, samtidig som vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, månedlige lønningsaktiviteter og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
- **Utvikling på dine premisser:**Vi ønsker å bidra til at du når dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig karrierevei tilpasset dine mål.
- Fleksibilitet i arbeidshverdagen: Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen din og hvor du utfører den. Derfor har alle ansatte en hybrid arbeidsplass, fleksitid og kortere arbeidsdager fra juni til august.
- **Gode betingelser:**Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger og kontorlokaler av ypperste kvalitet.
Vi tror du har bred erfaring innen regnskap og ledelse, og at du fortsatt drives av utvikling både faglig og personlig. Du har høye standarder når det gjelder forventet kvalitet i eget og andres arbeid, og du er god til å skape engasjement hos andre. Du er gjerne Statsautorisert regnskapsfører, og stolt av det.
Vi oppfordrer deg som er Åpen, Nær og Modigtil å søke.
Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i vår søknadsportal. Vi vurderer søknader fortløpende frem til fristen.
**Søknadsfrist:**12.oktober 2025
**Arbeidssted:**Trondheim
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9faf300b-d19e-4f98-9a73-b8eb5a9084a6
- Hentet fra
FINN
- Referanse
428330829