Rådgivar innan sivil rettspleie
KRISTIANSUND – sivil og forvaltningsseksjonen, Møre og Romsdal politidistrikt
Storgata 43, 6508 Kristiansund N
Om jobben
Stillingstittel
Rådgivar innan sivil rettspleie
Antall stillinger
1
Kristiansund politistasjon, Sivil og forvaltningsseksjonen lyser no ut ei fast 100% stilling som behandlar med hovudvekt arbeidsoppgåver innanfor fagfeltet gjeldsordning, også arbeidsoppgåver innan utlegg/tyngre tvang.
Avdelinga vår har pr. i dag 11 tilsette med variert bakgrunn, utdanning, erfaring og alder. Eininga har tilsette med økonomisk utdanning, politiutdanning, tilsette med variert og lang arbeidserfaring. Det er tre menn og 8 kvinner på seksjonen.
Stasjonssjefen ved Kristiansund politistasjon er namsmann i Nordmøre, og avdelinga vår er delegert ansvaret for den sivilrettslege porteføljen i Nordmøre. I tillegg har avdelinga vår ansvar for publikumsskranke ved Kristiansund politistasjon med mottak av alle typar førespurnader blant dei mottak av søknader på norske pass.
Vi samarbeider tett med politistasjonane i Nordmøre distrikt når det gjeld den sivile porteføljen, og saksmengda hos Namsmannen i Kristiansund kan variere frå år til år.
Du vil ha omfattande kontakt med privatpersonar og private/offentlege aktørar, under dette særleg inkassoselskap, skattestyresmaktene, andre særnamsmenn og domstolane. Kontakten skjer både skriftleg og munnleg. Noko av publikumskontakten vil gå føre seg på engelsk.
Du vil bli stilt overfor ei rekkje forventningar. Publikum og eksterne forventar å bli møtt av ein kompetent og fagleg trygg tilsett med høg servicegrad og tilgjengelegheit. Som tilsett hos Namsmannen i Kristiansund er det forventa at ein opptrer fordomsfritt og med respekt overfor alle som vender seg til oss. Våre tilsette skal opptre sakleg, roleg og beherska sjølv om ein hamnar i oppheta diskusjonar eller konfliktfylte situasjonar/relasjonar.
Jobb hos Namsmannnen i Kristiansund krev at du ikke har betalingsanmerkninger. Om du vert innkalla til intervju må du ta med deg utskrift av kredittinformasjon om deg sjølv for å vise at du ikkje har betalingsmerknadar. Dette kan ein hente ut gratis frå til dømes MinExperian eller Bisnode på nett. Kandidaten sjølv sladdar likningsopplysningar på utskrifta.
Arbeidsoppgåver
- Sjølvstendig saksbehandling og rettleiing overfor partane innanfor fagområdet gjeldsordning
- Saksbehandling innanfor utlegg og tyngre saker samt rettleiing av publikum i slike saker, ha tett samarbeid med eksterne aktører
- Hovudstemnevitne
- Bidra til den administrative delen av arbeidet i eininga, under dette registrering av inngåande post og saker og dessutan handtering av publikumsførespurnader på telefon, elektronisk og ved oppmøte
- Enkeltvis og i samarbeid med andre bidra til arbeidet i eininga innan fag- og kompetanseutvikling. Internt på seksjonen eller i politidistriktet kan det t.d. vere snakk om arbeid med rutinar/metodeutvikling, rettleiing og opplæring. Eksternt kan det t.d. vere snakk om foredrag eller rettleiing for samarbeidande etatar, private/offentlege aktørar (kundar), private brukargrupper, førebyggjande overfor skular/unge mv.
Kvalifikasjonar
Nødvendige
- Relevant høgare utdanning på bachelornivå, eksempelvis jus eller økonomi
- Lengre relevant arbeidserfaring kan kompensere for kravet om utdanning
- Minimum 1 års arbeidserfaring frå fagområder innan jus og/eller økonomi
- Gode språkkunnskapar, både munnleg og skriftleg. Minimum innan norsk og engelsk
- Generelt god forståing for bruk av IT-system og tilegning av stadig nye system
- Ingen betalingsanmerkninger
- Du må ha plettfri vandel og vere skikka for teneste i politiet og politiattest (uttømmande og utvida) må innhentast ved ev. tilsetjing jfr. politilova § 18 og politiregisterlova § 41. Ved søknad på stillinga må ein pårekne at det blir henta inn opplysingar frå enkelte av politiet sine register og system til bruk i samband med skikkaheitsvurdering, jf. politiloven § 18 og og politiregisterloven § 41.
Ønskelege
- Erfaring frå offentleg forvalting og saksbehandling
- Kunnskap om relevant lovverk
- Erfaring frå fagområder innan jus og/eller økonomi
- Ytterlegare språkkompetanse
Personlege eigenskapar
- Sjølvstendig og initiativrik med god evne til å prioritere
- Beslutningsdyktig, effektiv og nøyaktig gode kommunikasjons og samarbeidsevner, serviceinnstilt
- Motivert for å arbeide innan den sivile rettspleia og i politiet
- Evne til å jobbe sjølvstendig og i team
Personlege eigenskapar vil bli tillagd stor vekt
Som medarbeidar i politiet har du høgt etisk medvit, du blir kjenneteikna av å vere modig og heilskapsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese meir om dei etiske retningslinjene våre og medarbeidarplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Vi tilbyr
- Ein utfordrande og spennande arbeidsplass for deg som vil vere med å forme politiet for framtida
- Fast stilling som rådgivar, stillingskode 1434, i Møre og Romsdal politidistrikt
- Brutto årslønn for rådgivar frå kr. kr 530 000,-
- Endeleg plassering av lønn er avhengig av erfaring og kvalifikasjonar
- Medlemskap i Statens pensjonskasse (SPK) med gode pensjons- og forsikringsordningar. Sjå www.spk.no for meir informasjon.
- Fleksibel arbeidstid og mogelegheit for trening i arbeidstida
- Møre og Romsdal politidistrikt er ei IA-bedrift og er knytt til bedriftshelsetjenesten
- Tilsetting skjer på vilkår fastsett i statsansatteloven og personalreglementet for politi- og lensmannsetaten, derunder at prøvetida er seks månadar
Kontaktinformasjon
Per Arild Dyrnes, Seksjonsleiar, 71589427, per.arild.dyrnes@politiet.noArbeidssted
Storgata 436508 Kristiansund
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Møre og Romsdal politidistriktReferansenr.: 4709119553
Stillingsprosent: 100%
Fast stilling
Søknadsfrist: 11.10.2023
Om bedriften
Om politidistriktet
Mellom hav, fjordar og fjell finn du Møre og Romsdal politidistrikt som er eitt av 12 politidistrikt i Noreg. Vi femnar om eit område på 15 099 kvadratkilometer og dekker ei befolkning på om lag 265 000 menneske. Majestetiske fjellområde set naturlege avgrensingar i Møre og Romsdal fylke, og såleis politidistriktet. Det er Trollheimen på grensa mellom Nordmøre og Trøndelag, Romsdalsfjella med mellom anna Trolltindane i nedre del av Romsdal, Sunnmørsalpane på begge sider av Hjørundfjorden og Tafjordfjella mot Reinheimen Nasjonalpark sørvestover. Ein stor del av befolkninga bur langs kysten og på øyar. Dei tre største byane, Ålesund, Molde og Kristiansund, er regionsenter for høvesvis Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre. Møre og Romsdal politidistrikt har også kontinentalsokkelberedskap frå Stad til Helgeland.
Organisering av politidistriktet
Politidistriktet med om lag 650 tilsette, vert leia av politimeister Ingar Bøen som har hovudsete i Ålesund. Vi er organisert i to geografiske driftseiningar med til saman 18 politistasjonar. I tillegg har vi fire funksjonelle driftseiningar. Det er felles eining for påtale, felles eining for operativ teneste, felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, og felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie. I tillegg kjem PST og tre leiarstøttestabar; kommunikasjon, verksemdstyring og HR/HMS.
Dette er verdiane våre
I politiet jobbar vi etter prinsippa i medarbeidarplattforma som er å vere modig, heilskapsorientert, vise respekt og vere tett på. Vi meiner at inkludering og mangfald er ei styrke og treng medarbeidarar med ulik kompetanse, bakgrunn, erfaring og perspektiv for å bidra til enda betre oppgåveløysing. Dersom det er mogeleg legg vi til rette for deg om du har behov for det.
Positiv særbehandling av søkarar til statlege verksemder
Dersom det er kvalifiserte søkarar med funksjonsnedsetting, hòl i CV-en, eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søkar i desse gruppene, det vil seie positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om krava på Arbeidsgiverportalen. Dersom du har funksjonsnedsetting, hól i CV-en eller innvandrarbakgrunn oppmodar vi deg til å krysse av i jobbportalen. Dette dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer på i sine årsrapportar.
Om offentleg søkarliste
Opplysingar om deg kan bli gjort offentlege sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført opp på den offentleg søkarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir tatt til følge, vil du bli varsla om dette.
Har du hugsa dette?
For å ha eit godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllande CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attestar og vitnemål.
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2438462
- Hentet fra
talentech
- Referanse
53745333ce1b478b9f31c47c115ac119