Rådgiver, anskaffelser
Enheten Økonomi, Lindesnes kommune
Ytre Sandgate 25A, 4514 Mandal, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver anskaffelser
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 10. august
Arbeidsoppgaver
- Lede og gjennomføre anskaffelser i tråd med lovverk og interne rutiner
- Utarbeide konkurransegrunnlag og kontrakter, samt gjennomføre forhandlinger og evalueringer
- Kontraktsoppfølging
- Være OFA- kontakt for Lindesnes kommune
- Kvalitetssikre alle anskaffelser over nasjonal terskelverdi
- Bidra til strategisk utvikling av anskaffelsesområdet og sikre kvalitet i kommunens interne systemer
- Analysere innkjøpsdata
- Gi juridisk støtte i anskaffelsessaker og håndtere eventuelle klager/KOFA saker
- Gi opplæring og informere om endringer i lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- Andre oppgaver etter avtale med nærmeste leder
Kvalifikasjoner
Kompetansekrav:
- Relevant universitets- eller høyskoleutdanning på minimum bachelor nivå
- Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
Ønskelige kvalifikasjoner:
- Master innen rettsvitenskap eller økonomi
- Erfaring med offentlige anskaffelser
- Gode digitale ferdigheter
Førerkort i kl. B
Personlige egenskaper
- God evne til å samarbeide og kommunisere
- Evne til å sette seg inn i nye arbeidsområder raskt
- Nysgjerrig, nytenkende og har blikk for både de store linjene og de viktige detaljene
- Selvstendig med fremdrifts- og gjennomføringsevne
- Strukturert og har gode analytiske ferdigheter
Personlig egnethet vektlegges ved tilsetting.
Vi tilbyr
- Spennende arbeidsoppgaver i et hektisk miljø
- Mulighet til å påvirke og utvikle kommunens anskaffelsesstrategi
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
- Lønn etter gjeldende avtaleverk
Kontaktinformasjon
Sonja Svardal, Økonomisjef Lindesnes kommune, 481 43 161, sonja.svardal@lindesnes.kommune.noArbeidssted
Ytre Sandgate 25A4514 MANDAL
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lindesnes kommuneReferansenr.: 4990021718
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 10.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Har du lyst til å jobbe på Norges sydspiss? Lindesnes er landets sydligste kommune med om lag 23.500 innbyggere og 2100 ansatte. Kommunen er en av de største på Agder.
Mandal er kommunens by, og vi har de seneste årene hatt en formidabel by- og stedsutvikling, med et godt handelstilbud og et næringsliv i vekst. Det er en attraktiv kommune å bo i, med gode bo- og oppvekstmiljøer, og gode muligheter for jobb og utdanning. Kommunen har et rikt kulturliv, levende by og bygder, flotte naturområder fra hav til hei, og vi har et mangfoldig aktivitetstilbud for innbyggere i alle aldre.
Lindesnes kommune har tro på at mangfold på arbeidsplassen gjør oss bedre sammen, og vi vil derfor oppfordre kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, kulturell bakgrunn, funksjonsnedsettelse eller hull i CV-en.
Lindesnes er et godt sted å bo og leve. Bli med på laget vårt!
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9d6f92bc-70a2-450f-acb4-f5c5854a7084
- Hentet fra
talentech
- Referanse
accff820374a474ea93869ab3b1fbd11