Vi trenger flere sykepleiere med på laget, er du den vi søker?
Pålsetunet avd 3, Lillestrøm kommune
Pålsebakken 5, 1900 Fetsund, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Sykepleier
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 31. august
Pålsetunet bo- og servicesenter er ett av syv sykehjem i Lillestrøm kommune med totalt 64 langtidsplasser fordelt på tre seksjoner. Sykehjemmet ligger sentralt plassert ved Nerdrum, en kort togtur fra Lillestrøm.
Vi har nå ledig sykepleierstilling til avdeling 3 - langtid med totalt 24 plasser.
Som sykepleier vil du få en spennende hverdag og være med å skape morgendagens helsetjenester. Vi har en sammensatt pasientgruppe med tanke på alder, diagnoser og problemstillinger.
Vi søker nå sykepleier i 80 - 100% stilling. Vil du være med og gjøre en forskjell i eldreomsorgen?
Vi jobber etter Lillestrøm kommunes verdier TILLIT - INKLUDERING - NYSKAPING
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, forsvarlig medikamenthåndtering, legevisitt, samtaler med pårørende med mer.
- Kartlegge sykepleiebehov, iverksette og evaluere tiltak
- Utføre sykepleieoppgaver i samråd med gjeldende krav til kvalitet og lovverk
- Undervisning og veiledning av andre yrkesgrupper, kollegaer, pasienter, pårørende, studenter og elever
- Sørge for at pasientene opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
- Sikre god kontakte med og oppfølging av pårørende
- Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
- Bruk av fagsystemet Gerica, og sikre dokumentasjon (utarbeide tiltaksplaner og daglig dokumentasjon)
- Bidra til utvikling og sikring av prosedyrer og rutiner
- Bidra til fagutvikling i avdelingen
Kvalifikasjoner
Vi søker etter deg som:- har norsk autorisasjon som sykepleier - HPR-nummer må oppgis i søknadsteksten
- har erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
- er interessert i geriatri og demens / psykisk helse
- har erfaring fra arbeid med eldre med sammensatte og komplekse utfordringer
- interesserer deg for fagutvikling og opptatt av å gi god kvalitet i tjenesten
- har gode IKT-kunnskaper, kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel
- har god kjennskap til teknologiske løsninger i institusjon
- behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne.
- har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse
Det er ønskelig med relevant videreutdanning/ spesialsykepleier
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen.
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet.
Personlige egenskaper
Personlige egenskaper er viktig og vi søker etter deg som:- er motivert, kreativ, nytenkende og løsningsorientert
- opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestre perioder med høyt arbeidstempo
- har evne til å avdekke og imøtekomme individuelle behov hos våre pasienter
- har et stort engasjement for eldreomsorg
- har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med pasiener, pårørende og kolleger
- evner å arbeide selvstendig og i team
- har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
- Opplæring og veiledning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Turnus med arbeid 3. hver helg eller 4. hver helg med langvakter
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen
Er du nyutdannet er du også velkommen til å søke stilling hos oss.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Kontaktinformasjon
Ingelin Eid, Seksjonsleder avdeling 3, 45 87 67 54Ann Kristin Berntzen, Avdelingsleder, 90 79 23 45
Arbeidssted
Pålsebakken 51900 Nerdrum
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillestrøm kommuneReferansenr.: 5002713297
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 31.08.2025
Kontaktpersoner for stillingen
Ann Kristin Berntzen
Avdelingsleder
90 79 23 45
Ingelin Eid
Seksjonsleder avdeling 3
45 87 67 54
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 95.000 innbyggere, og en beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen på Nedre Romerike. Vi baserer vår virksomhet på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9cbf8e69-2acf-4c86-ac2e-86c6ffbe1947
- Hentet fra
talentech
- Referanse
c5089bc0fe7c463dbdf8dc976b54e8ab