Avdelingsleder
Tjenesteområde hjemmetjenesten, Lillehammer kommune
Industrigata 17, 2619 Lillehammer
Om jobben
Stillingstittel
Avdelingsleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Er du en team bygger? Da er det deg vi er på jakt etter!
Vi søker avdelingleder til vår sykepleietjeneste. Vi er en fremoverlent organisasjon og ønsker å tilpasse tjenesten etter fremtidens behov. Gjennom pågående tjenesteutviklingsprosess og samlokalisering av hjemmetjenesten under samme tak, ser vi behov for å organisere sykepleietjenesten under en leder. Det er viktig for oss å ha en god ledertetthet for ivaretakelsen av ansatte, pasienter og pårørende. Som leder vil du være medlem av lederteamet i Hjemmetjenesten. Lederteamet består av avdelingsledere for fem hjemmetjeneste avdelinger og Tjenesteområdeleder.
Hjemmetjenesten er en spennende arbeidsplass. Hjemmetjenesten gir tjenester til pasienter i alle aldersgrupper, med ulike behov. Vi drifter 24 timer i døgnet, hele året.
Vi står foran spennende utvikling og innovasjon. Nå ruster vi tjenesten for fremtiden!
Vi jobber med mestringsmodellen i arbeidet vårt og ser mulighetene fremfor begrensningene.
Ved intern omrokkering kan andre lederstillinger bli aktuelle.
Ved tilbud om stilling er det et krav om godkjent politiattest, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Arbeidsoppgaver
- Avdelingsleder har det faglige og økonomiske ansvar for avdelingen, samt personalansvar
- Leder må legge til rette for videreutvikling og påvirke til et godt arbeidsmiljø
- Evne til å motivere ansatt til selvstendig arbeid, fokusere på faglig oppdatering og kunnskap
- Inngår i lederteam sammen med andre ledere i hjemmetjenesten
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Ledererfaring
- Ved mangel på formell kompetanse som leder stilles krav om påbegynt lederutdanning etter nærmere avtale
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Gode dataferdigheter
- Du må kunne vise til gode resultater mht. medarbeider utvikling
Personlige egenskaper
- Er strukturert og kreativ med ønske om å se helheten for tjenesten
- Gode lederegenskaper
- Evne til endring og omstilling, og er utviklingsorientert
- Være fleksibel og like å arbeide variert
- Like å arbeide selvstendig, tverrfaglig og i team
- Aktivt bidra til arbeidsglede
- God på kommunikasjon og relasjons kompetanse
- Like å jobbe i høyt tempo, kunne stå i endringer over tid
- Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
- Gode samarbeidsevner
Vi tilbyr
- En organisasjon i utvikling med stort faglig fokus og evne til utvikling
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Det kreves politiattest for å kunne jobbe i stillingen, jf. Lov om helsepersonell og Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester.
Kontaktinformasjon
Anne Mette Paulsen, TO leder Hjemmetjenesten, +47 901 65608Arbeidssted
Industrigata 172619 Lillehammer
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillehammer kommuneReferansenr.: 4968517929
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 15.06.2025
Om bedriften
Våre verdier er tillit, respekt og profesjonalitet. Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål/lenke til vitnemålsportalen og attester fra tidligere arbeidsforhold lastes opp i Webcruiter. Eventuelt tas med i papirkopi til intervju.
Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9b17f7f5-d09b-417c-9c34-2affc16291af
- Hentet fra
talentech
- Referanse
3555008c8605416a95a52bf9c53f079a