Liker du å hjelpe andre og er du god til at skape tillit? Mangler du en givende deltidsjobb?
Gjensidige
Bruene 1, 3724 Skien
Om jobben
Stillingstittel
Assistansekoordinator - deltid
Type ansettelse
Fast, deltid
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest onsdag 30. april
Vi søker deltidsansatte assistansekoordinatorertil å hjelpe våre kunder, når de har bruk for hjelp på reisen 24/7/365.
Din hverdag som AssistansekoordinatorDu vil jobbe med å hjelpe våre kunder over telefon og epost, uansett tidspunkt på døgnet eller dager i uken, kvelder og helger. Din oppgave er å forstå kundes behov for hjelp i mange forskjellige situasjoner. Det kan eksempelvis være koordinering og betaling av et legebesøk i Alicante, en sykehusinnleggelse i Mexico, en jobbreisende som blir forsinket til sitt fly og mange andre situasjoner som kan oppstå når våre kunder oppholder seg rundt omkring i verden.
Som Assistansekoordinator får du en viktig og sentral rolle som koordinerende ledd mellom kunden, pårørende, legene våre, samarbeidspartnere, sykehus og lignende over hele verden. Ofte er du den første personen kunden kontakter når en skade har skjedd. Med din omtanke og støtte kan du bidra til å skape trygghet og en god opplevelse for dem i en utfordrende situasjon.
Vi er en sosial arbeidsplass der vi har stort fokus på det kollegiale og arbeider daglig tett sammen på tvers av team, masse humor og det er alltid hjelp å hente.
Om deg som søkerDu er god til å skaffe deg oversikt, samtidig som du gjennom klar og tydelig kommunikasjon er dyktig til å etablere tillit og skape trygghet for kunden. Vi forestiller oss at du har arbeidet som reiseleder i utlandet, arbeidet med skadebehandling, er student innen sykepleie eller lignende fagområder, eller har erfaring fra helsevesenet. Du har gjerne erfaring med skift- og turnusarbeid. Det er viktig at du er fleksibel mht. til arbeidstid og kan jobbe minimum 2 vakter pr. uke. Gjensidige Travel Assistance er åpen 24/7. Vaktene dekker dag-, kveld- og nattevakter alle ukens dager (din vaktplan legges i fellesskap, så den tilpasses dine behov).
I tillegg er du kanskje:-
vant til å betjene kunder via telefon og datasystem, og liker deg godt i et miljø der det skjer mye.
-
raskt til å omstille deg fra en samtale med rådgivning om f.eks forsinket bagasje, til en familie som har vært ute for en alvorlig ulykke.
-
snakker og skriver flytende norsk, og forstår godt dansk og svensk.
-
snakker og skriver engelsk meget godt.
Behersker du i tillegg et ekstra språk, som f.eks fransk, spansk, tysk, italiensk eller lignende, er det et stort pluss.
Vi tilbyr spennende stillinger der du får mulighet til å være med å sette ditt preg, i tilknytning til en veletablert avdeling for reiseskade. Her vil du oppleve seriøsitet og motivasjon i det vi kan best, å skape tillit og trygghet for kundene våre. Vi setter et godt arbeidsmiljø høyt og det er derfor viktig at du kan samarbeide med alle i en travel hverdag. Du vil jobbe i en godt etablert nordisk organisasjon for et selskap med lange tradisjoner i å sette kunden først.
Du kan se frem til:-
en allsidig og meningsfylt arbeidshverdag
-
en dynamisk virksomhet i konstant utvikling
-
en grundig opplæring med dyktige undervisere fra både Danmark, Norge og Sverige.
Du må forvente en del reiseaktivitet og opphold i København i den første måneden (september) i forbindelse med opplæringen.
Hos oss får duVi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.
Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring og personalrabatter, firmahytter i inn- og utland og aksjespareordning.
RekrutteringsprosessenDet er viktig for oss at du et får godt innblikk i Gjensidige, Gouda og i jobben generelt. Derfor består rekrutteringsprosessen i at relevante jobbsøkere inviteres til et informasjonsmøte. Her møter du din kommende leder og kollegaer, og det vil bli informasjon om hva jobben i alarmsentral vil gå ut på. Det vil bli mulighet til å stille spørsmål under møtet og du vil få forskjellige øvelser, samt delta i en personlig samtale. Du må forvente og sette av ca. tre timer til dette informasjonsmøtet.
Informasjonsmøtet og første samtale vil foregå tirsdag den 20. mai.**Tiltredelse:**du må kunne starte i stillingen 1. september 2025
Søknader vurderes fortløpende! I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre. Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse. Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:Joakim Olsen, (+47)90059310, joakim.olsen@gjensidige.no
**Søknadsfrist:**30.04.2025
Om bedriften
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
Sektor
Privat