Ønsker du å jobbe innen shipping bransjen – sentralt på Lysaker Brygge?
Add Persona AS
1366 Lysaker, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Økonomimedarbeider – fakturering og kostnadskontroll
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vår kunde er en global leder innen logistikk og frakt av reservedeler til skipsfart. Med over 30 års erfaring har de blitt en pålitelig partner i den maritime industrien. Med global tilstedeværelse opererer de i sentrale maritime knutepunkt over hele verden, og sørger for sømløs og punktlig levering av tjenester til deres kunder. Selskapet holder til sentralt på Lysaker Brygge i lyse og trivelige lokaler, med en fantastisk utsikt over fjorden:-)
De er i vekst og ser derfor etter en dyktig kollega til deres Controller-team som består av dyktige medarbeidere i Norge og India. Kan du vise til noe relevant erfaring innenfor fakturering og kostnadskontroll så tenker vi at du kan være den rette for denne stillingen.
Dette tenker vi er viktig for å du skal trives i rollen:
Kjenner du deg igjen og synes dette høres ut som en spennende karrieremulighet videre? Da vil vi veldig gjerne høre fra deg så fort som mulig med en CV / søknad som sier noe om hvorfor du er kvalifisert. Har du spørsmål til stillingen eller selskapet så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i Add Persona frem til 18. juli. De ønsker deg som har anledning til å starte i rollen allerede nå i juli/august. Dette er i første omgang et engasjement på 6 mnd. - men med store muligheter videre for den rette.
Gleder oss til å høre fra deg, og nyt sommeren :-)
De er i vekst og ser derfor etter en dyktig kollega til deres Controller-team som består av dyktige medarbeidere i Norge og India. Kan du vise til noe relevant erfaring innenfor fakturering og kostnadskontroll så tenker vi at du kan være den rette for denne stillingen.
Dette tenker vi er viktig for å du skal trives i rollen:
- Du har god tallforståelse, er nøye og motiveres av å finne avvik og rette opp i disse
- Har et godt overblikk og ser hva som gjøres
- Jobber godt selvstendig, men liker også å samarbeide med dine kolleger på teamet / på tvers av avdelingene
- Er nysgjerrig og er opptatt av å sette deg inn i selskapet du jobber i og forstå hva som ligger "bak" tallene
- Ingen oppgaver er for "små" eller for "store" - du bidrar mer enn gjerne der det er nødvendig
- Fleksibel og det er lett å spørre deg om hjelp
- Erfaring i MS Office / Excel, og setter deg raskt inn i nye systemer
- Interesse for shipping og maritim bransje er en fordel
- Det er et internasjonalt miljø hvor du må kunne snakke og skrive både norsk og engelsk
- Konkurransedyktig lønn og muligheter for faglig utvikling
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Fleksitid - kjernetid mellom 09:00 til 15:00
- Flott kantine
- Parkeringsplass for deg som ønsker å bruke bil
Kjenner du deg igjen og synes dette høres ut som en spennende karrieremulighet videre? Da vil vi veldig gjerne høre fra deg så fort som mulig med en CV / søknad som sier noe om hvorfor du er kvalifisert. Har du spørsmål til stillingen eller selskapet så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i Add Persona frem til 18. juli. De ønsker deg som har anledning til å starte i rollen allerede nå i juli/august. Dette er i første omgang et engasjement på 6 mnd. - men med store muligheter videre for den rette.
Gleder oss til å høre fra deg, og nyt sommeren :-)
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Add Persona er et bemannings- og rekrutteringsbyrå med fokus på kvalitet, personlig oppfølging og tilgjengelighet. Vi spesialiserer oss innenfor teknisk, økonomisk og administrativ personell. Våre rådgivere har bred erfaring innenfor faget.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
970d79d8-b95b-493e-b2db-3f2be0fc0254
- Hentet fra
recman
- Referanse
445184