Bli vår neste markedsrådgiver
Nav Lillestrøm
Dampsagveien 2B, 2000 Lillestrøm, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Markedsrådgiver (0231-2025-03)
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 27. april
Lillestrøm kommune er Norges niende største kommune med ca. 95 000 innbyggere og ligger strategisk plassert på Nedre Romerike. Nav Lillestrøm leverer i dag tjenester til kommunens innbyggere og arbeidsgivere, og gjennom Nav sin innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Samfunnsoppdraget vårt handler om å forebygge og redusere utenforskap, bidra til sosial og økonomisk trygghet, og fremme overgang til arbeid og aktivitet. Vi har fokus på innovasjon og utvikling, og vi er en menneskeorientert organisasjon. Nav Lillestrøm har ca. 245 medarbeidere fordelt på syv oppfølgingsavdelinger med til sammen 24 team. Disse jobber med oppfølging av brukere og arbeidsgivere. I tillegg har kontoret to stabsavdelinger; "Organisasjon og virksomhetsstyring" og "Fag og utvikling". Utviklingen i kommunen baseres på FNs bærekraftmål, med fokus på klima og miljø, by og tettstedsutvikling, mestring hele livet og innovasjon.
Nå trenger vi en fremoverlent markedsrådgiver som kan bidra med at flere mennesker kommer ut i lønnet arbeid og samtidig gi god oppfølging til arbeidsgivere i regionen. Som markedsrådgiver jobber du tett opp mot regionalt næringsliv og andre samarbeidspartnere med fokus på arbeidsinkludering. Som markedsrådgiver har du også et ansvar for å formidle relevant markedsinformasjon til resten av Nav-kontoret. Du vil også være en del av et markedsnettverk i regionen.
Arbeidsoppgaver
- Skape jobbmuligheter for Navs prioriterte målgrupper
- Selvstendig og systematisk oppsøke arbeidsgivere, innhente og løse rekrutteringsoppdrag
- Bygge nettverk og knytte gode relasjoner til arbeidsgivere
- Representere Nav i eksterne fora inkludert å holde informasjonsmøter, jobbtreff og samlinger for samarbeidspartnere og næringsliv
- Gjennomføre opplæringsaktiviteter internt, og utstrakt samarbeid med de andre lokalkontorene i Nedre Romerike
- Bistå arbeidsgivere i forbindelse med rekruttering, nedbemanning og permittering
- Ansvar for å følge opp samarbeidsavtaler og prosjekter
Nav er i stadig endring og utvikling, og variasjon og endringer i arbeidsoppgaver over tid vil måtte påregnes.
Kvalifikasjoner
Du må ha:
- Minimum 3-årig høyskole- eller universitetsutdannelse. Relevant og solid erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Erfaring med å bygge nettverk og pleie av kunderelasjoner
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- God digital kompetanse
Må-krav må belyses i søknadsteksten.
Du bør ha:
- Erfaring fra salg eller annen oppsøkende virksomhet mot næringslivet
- Erfaring fra å holde informasjons -og veiledningsmøter i større grupper
- Erfaring fra karriereveiledning eller arbeidsinkludering av utsatte grupper i arbeidslivet
- Erfaring fra markedsarbeid og målrettet arbeid med rekrutteringsoppdrag
- Førerkort klasse B
De formelle kravene til stillingen må kunne dokumenteres, og utenlandsk utdanning må være godkjent av NOKUT (nå HK-dir.).
Alle attester/tjenestebevis og vitnemål må legges inn i WebCruiter innen søknadsfristen.
Personlige egenskaper
- Du er initiativrik, inspirerende, uredd og har god gjennomføringsevne
- Du er strukturert og liker å bli fulgt opp på resultater
- Du trives med å jobbe utadrettet og bygge nettverk
- Du er en selvgående lagspiller som deler erfaringer
- Du evner å koordinere tjenester og finne løsninger
- Du har gode kommunikasjons- og relasjonsferdigheter
Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Et utviklingsorientert og stort Nav-kontor med et godt fagmiljø
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte og inkluderende kollegaer
- Moderne og helsefremmende lokaler (ABW - aktivitetsbasert arbeidsplass), der mulighet for fysisk aktivitet og trening er en naturlig del av arbeidshverdagen
- En inkluderende arbeidsplass med aktiv medbestemmelse
- Hybrid arbeidsplass
- Kontorlokaler sentralt i Lillestrøm, rett ved togstasjon og bussterminal, 10 minutter med tog fra Oslo S
- Fleksibel arbeidstid, samt sommer-/vintertid
- Stilling som 1434 Rådgiver i lønnsspenn 565.000- 625.000. For spesielt kvalifiserte kandidater kan høyere lønn vurderes.
- Medlemskap i Statens Pensjonskasse (SPK) med gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger. Det trekkes 2% av lønnen til innskudd i SPK.
Kontaktinformasjon
Linda Strid, avdelingsleder, 40631189Arbeidssted
Dampsagveien 2B2000 Lillestrøm
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAVReferansenr.: 4951902405
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 27.04.2025
Kontaktperson for stillingen
Linda Strid
avdelingsleder
40631189
Om bedriften
Nav søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i Nav. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrift via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2914077
- Hentet fra
talentech
- Referanse
f677e749fb3c455293d36516ea782814