Servicekonsulent 1.linje kommunikasjon
Tussa
Langemyra 6, 6160 Hovdebygda, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Servicekonsulent 1.linje kommunikasjon
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 14. september
Tussa IKT
Tussa IKT AS er eit dotterselskap i Tussakonsernet, har over 100 medarbeidarar og er eit av dei største IKT-miljøa på Nord-Vestlandet. Fibernettet til Tussa dekkjer heile søre Sunnmøre og delar av Nordfjord.
Selskapet er lokalisert i Ørsta, Ålesund, Åndalsnes, Sykkylven og Stryn.
. Video: https://youtu.be/hdlNkgF-R3U?si=w9kOXz-XuKc2LUdVTussa IKT har stilling som servicekonsulent – kommunikasjon
På Tussa sitt løysingssenter i Ørsta møtast teknologi og kundeteneste. Løysingssenteret er delt inn i fagområda IT og kommunikasjon, der kommunikasjon gjeld produkta internett og digital-TV. Tussa IKT har ledig stilling som servicekonsulent - kommunikasjon.
Servicekonsulenten har i oppgåve å å gi profesjonell kundeservice til kundane våre på internett og digital-TV. Som servicekonsulent skal du sikre at kundane har rett produkt, gi relevant informasjon og hjelpe kunden med bestilling, oppgradering, feilsøking og retting av tekniske problem.
Servicekonsulentane er viktige for å nå måla våre om problemløysing og kundetilfredsheit.
- Servicekonsulenten går inn i vaktplan med tidlegvakt, seinvakt og helgearbeid
- Du må ha gode kommunikasjonsevner, der det å meistre norsk og engelsk, både skriftleg og munnleg er viktig
- Du må vere positiv, løysingsorientert og kunne arbeide både sjølvstendig og samarbeide med andre i gruppa
Om stillinga:
- Som servicekonsulent vil sakshandsaming 1. linje, overvaking og feilhåndtering i breibandsnettet, konfigurering og utsending av kundeutstyr samt returhandtering vere ein viktig del av stillinga.
- Du har ansvar for profesjonell kundehandsaming i tråd med Tussa sine verdiar, og skal handtere kundehenvendingar i ulike kanalar som telefon, elektroniske meldingar og direkte oppmøte i resepsjonen. Arbeidet inkluderer behandling av kundeklager og vurdering av kompensasjon etter gjeldande reglar, samt å bidra til å oppnå forventa resultat innan løysingsgrad, svartid og kundetilfredsheit.
- Du inngår i bemanningsplanen, der seinvakter og helgearbeid må påreknast. I tillegg skal du bidra til kontinuerleg forbetring av arbeidsprosessar og arbeidsmiljø, utarbeide og dokumentere gode rutinar ved behov, og vere ein aktiv bidragsytar til god dialog mellom IT-teamet og Kommunikasjons-teamet.
- Oppmøtestad er Tussatun (Tussa sitt administrasjonsbygg i Hovdebygda)
Kvalifikasjonskrav:
- Telekom eller IT-kompetanse frå vidaregåande skule eller høgre utdanning er ønskjeleg, men ikkje eit krav
- Personlege eigenskapar vert vektlagt
Vi kan tilby:
- Interessante og utfordrande arbeidsoppgåver i eit selskap med høg aktivitet
- Eit uformelt arbeidsmiljø som legg vekt på personleg utvikling, sjølvstende og trivsel
- Konkurransedyktig løn
- Gode pensjons- og forsikringsordningar
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Tussa er eit leiande energi - og teknologikonsern på Nord-Vestlandet med om lag 300 medarbeidarar. Vi produserer fornybar energi, byggjer og driftar digital infrastruktur, leverer internett og digital-TV, tilbyr IT-tenester og er ein stor elektroentreprenør.
Tussa har hovudkontor i Ørsta - i hjartet av Sunnmørsalpane med fantastiske høve for friluftsaktivitetar.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
91fbc26d-1664-46b8-be0b-0be7827dea83
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10260970