Kunde- og administrasjonsansvarlig
Allvit AS
Krambugata 2 (DIGS), 7011 Trondheim, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kunde- og administrasjonsansvarlig
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi søker etter deg som vil bygge framtidens digitale pensumløsninger for norske studenter. Allvit gir studenter mulighet til å finne, skaffe, lese og studere pensum på nett.
Hvem er vi og hva gjør vi?
Allvit AS ble etablert i 2022 med solide eiere. I Allvit får du muligheten til å være med å skape og forme et spennende produkt og din egen arbeidsplass. I Allvit jobber vi med fleksibiliteten og spenningen i en start-up, men med sikkerheten som følger med solide eiere og finansiering.
Allvit gir studenter mulighet til å finne, skaffe, lese og studere pensum på nett. Allvit inneholder både en publiseringsplattform og en lese-applikasjon for digitale fag- og lærebøker for universitets- og høyskolesektoren. Allvit gir studentene tilgang til akademisk litteratur, med studiefunksjonalitet, leseteknologi og sitatfunksjon, og har per i dag mer enn 4000 norske titler. Studentene kan få tilgang til bøkene gjennom kjøp, tidsbegrenset tilgang eller abonnement
Hvem er du?
Vi søker etter deg som kan hjelpe oss å med å skape den beste kundeopplevelsen på Allvit. Vi ser etter deg som jobber systematisk og som kjenner viktigheten av tett kundedialog. Du vil få en variert hverdag med hovedansvar for å besvare og ta hånd om ulike kundehenvendelser, samt rekruttere og lede andre medarbeidere til å hjelpe i dette arbeidet. Du vil også bli en viktig premissgiver for videreutviklingen av tjenesten Allvit ved å bidra med løpende innsikt fra kundekontakten.
Innholdsleverandørene som i hovedsak vil være norske og internasjonale akademiske forlag er svært viktige samarbeidspartnere for Allvit og du vil ha ansvar for den løpende dialogen med disse og oppfølgingen av alle avtaleforhold.
Dette er en variert, utfordrende og spennende stilling for deg som liker å jobbe med kunder, strategiske partnere og produktutvikling.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:-
Ansvar for å etablere og lede vår kundeserviceavdeling
-
Ansvar for å sørge for effektiv og god service til kundene
-
Ansvar for å hjelpe kunder på epost og chat
-
Ansvar for å kontinuerlig jobbe for å øke kundetilfredsheten og redusere kundetap.
-
Ansvar for å bringe innsikt fra kundekontakt inn i produktutviklingsarbeidet
-
Ansvar for dialog og oppfølging av alle strategiske partnere på innholdssiden
-
Bistå daglig leder med oppfølging av økonomisk rapportering til eiere og samarbeidspartnere
-
Utdanning fra høyskole/universitet innenfor relevante fagområder
-
Erfaring med kundeservice og administrativt arbeid
-
Salgs- og serviceorientert: yte god service, gode kommunikasjonsferdigheter, fokus på å løse kundens utfordringer
-
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
-
Erfaring med CRM-systemer
-
Bransjeerfaring er en fordel
Hva kan vi tilby?
-
Muligheten til å skape og påvirke din egen arbeidsplass!
-
Et lite, men høykompetent team med raske beslutningsprosesser
-
Hybrid arbeidsplass -- jobb fra hvor du vil i kombinasjon med kontorplass i Trondheim
-
Konkurransedyktige betingelser
Synes du denne stillingen høres spennende ut og er klar for utfordringen?
Da tar vi gjerne imot din søknad og CV snarest.
For mer informasjon om stillingen kan du kontakte daglig leder, Magnus Rudolfsen på telefon 905 77 273.
Om arbeidsgiveren
Allvit AS er eid av Aschehoug og Cappelen Damm i fellesskap (50/50). Selskapet eier og drifter plattformen Allvit.no
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted