Ønsker du å jobbe med allsidige oppgaver innen HR, administrasjon og lønn?
Addpersona AS
3616 Kongsberg
Om jobben
Stillingstittel
Administrasjonsassistent/koordinator
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Antall stillinger
1
Vi ser etter deg med allsidige egenskaper innen HR, administrasjon og lønn til å ivareta de daglige administrative oppgaver i organisasjonen. Selskapet vi representerer er et energiteknologiselskap som leverer løsninger til energi- og industrikunder over hele verden. De tilbyr innovative teknologier og tjenester, og driver virksomhet i over 150 land.
Nødvendige kvalifikasjoner:
Egenskaper:
Ser du etter en mulighet til å få erfaring innenfor HR administrasjon i et større internasjonalt selskap? Her får muligheten til å bli en del av et team av mennesker som vil utfordre og inspirere deg! Har du spørsmål til stillingen så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med seniorrådgiver Marit Rabbe i Add Persona.
Vi ser frem til å høre fra deg med en CV og søknad. Vi vurderer søkere fortløpende.
Stillingen er allsidig og krever at du har evnen til å håndtere flere forskjellige arbeidsoppgaver samtidig.
Er dette noe som kan passe for deg?
- Daglig støtte til administrerende direktør og ledergruppen inkludert rekvisisjoner og mottak, timelistegodkjenning, arrangementsplanlegging og booking
- Lokalt kontaktpunkt for anleggsadministrasjon; vedlikehold, sikkerhet, renhold, ID-kort, resepsjon, kantine, kontorrekvisita etc. Kvartalsmøter med KTP
- Administrasjon av intranett
- RF-1199 skatterapportering i Altinn
- Ad hoc administrative oppgaver
- Ansvar for sosiale arrangementer
- Avansert nøkkelbruker MySPGI; nær kontakt med alle D-R ansatte og Lønn
- Opprette Lønnsfil inkludert justeringer
- Testing og gjennomføring av endringer i beregning av Lønn/grensesnitt/løsning
- Manuelle endringer på grunn av organisasjonstilpasninger, ansettelser og oppsigelser. Feilhåndtering av grensesnitt fra/til SAP
- Rettelser til godkjente timelister
- Oppsett av ferie- og lønnskalender
- Oppfølging og korrigeringer av feriedager og saldoer
- Nøkkelbruker SAP HR mini-master
- Feilovervåking; daglig oppfølging av grensesnitt fra Workday og IAM
- Testing og implementering av endringer i grensesnitt fra Workday og IAM
- Manuelle endringer på grunn av ansettelser, oppsigelser og org.endringer
Nødvendige kvalifikasjoner:
- Bachelorgrad innen økonomi eller annen utdanning som er relevant for stillingen
- Minimum 4 års tidligere yrkeserfaring
Egenskaper:
- Stor arbeidskapasitet og trives med hektiske hverdager
- Effektiv, strukturert og løsningsorientert
- Pålitelig og nøyaktig med stor ansvarsfølelse for eget arbeid
- Ha en positiv og proaktiv innstilling
Ser du etter en mulighet til å få erfaring innenfor HR administrasjon i et større internasjonalt selskap? Her får muligheten til å bli en del av et team av mennesker som vil utfordre og inspirere deg! Har du spørsmål til stillingen så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med seniorrådgiver Marit Rabbe i Add Persona.
Vi ser frem til å høre fra deg med en CV og søknad. Vi vurderer søkere fortløpende.
Om bedriften
Add Persona er et bemannings- og rekrutteringsbyrå med fokus på kvalitet, personlig oppfølging og tilgjengelighet. Vi spesialiserer oss innenfor teknisk, økonomisk og administrativ personell. Våre rådgivere har bred erfaring innenfor faget.
Sektor
Privat
Nettsted