Skap gode kundeopplevelser med oss!
Aalesund Protective Wear
Nørvevika 62, 6008 Ålesund
Om jobben
Stillingstittel
Sales Support Coordinator
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i morgen
I Aalesund Protective Wear ønsker vi å levere bransjens beste kundeopplevelser, og det klarer vi ikke uten et solid team på salg- og kundeservice. Vi opplever rask vekst med flere nye storkunder, noe som gjør at vi trenger enda en kollega som kan ta vare på -- og styrke -- både nye og eksisterende relasjoner.
Din nye arbeidshverdag
Gjennom merkevarene Strakofa, Regatta og Aalesund Oljeklede, er AAPW en totalleverandør av arbeidsklær, regntøy og flyte- og redningsprodukter. Som Sales Support Coordinator blir du en del av teamet som jobber for å sikre god oppfølging av kunder innen proff- og fritidsmarkedet, og du blir en viktig representant for våre merkevarer utad.
De viktigste arbeidsoppgaver vil være:
-
Håndtere og besvare henvendelser på e-post, telefon og chat.
-
Motta og registrere ordrer fra våre kunder og forhandlere.
-
Håndtere returer og kreditering.
-
Vedlikeholde informasjon om våre kunder og vår kundedatabase i vårt CRM-system.
-
Ha et godt samarbeid med lager- og logistikkavdelingene.
-
Ha god kunnskap og ekspertise om våre produkter, slik at du kan hjelpe kundene på best mulig måte.
-
Utfordre og utvikle effektive metoder for å jobbe med kundeservice.
-
Bidra i arbeidet med å digitalisere prosesser rundt kundeservice og kundedialog.
-
Bistå i arbeidet med å optimalisere kundereisen, blant annet ved å hjelpe kunder og forhandlere med å ta i bruk vår B2B-portal.
-
Kontinuerlig jobbe mot felles mål og budsjettoppnåelse i tett samarbeid med øvrige i salgsorganisasjonen.
Hvem er du?
Vi tror du er en serviceinnstilt person som helt rå på kundekommunikasjon, og mestrer å sette deg inn i ulike digitale verktøy. Vi tror du er ekstra nysgjerrig på hvilke muligheter som finnes der ute, slik at du kan hjelpe oss å gjøre vår kundeservice til den beste i bransjen.
Du er en person som:
-
Er strukturert og selvgående.
-
Jobber godt i team og er en ekte lagspiller.
-
Motiveres av felles mål og er resultatorientert.
-
Er løsningsorientert og initiativrik.
Du har også:
-
Relevant erfaring fra salg- og serviceyrket eller tilsvarende stilling er en fordel, men det aller viktigste er at du er god på kundekommunikasjon.
-
Utdanning innen salg eller markedsføring kan være en fordel, men er ikke et krav.
-
Du har gode norsk og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig.
-
Du kan sette deg raskt inn i nye digitale verktøy, som CRM-systemer, og du har god kunnskap om programmene i Office-pakken.
Hvorfor velge oss?
I AAPW får du muligheten til å jobbe med sterke, norske merkevarer som skal gjøre arbeidshverdagen til andre mennesker litt tryggere.
-
Gode utviklingsmuligheter i en organisasjon med ambisiøse mål.
-
Et dynamisk og kreativt arbeidsmiljø.
-
Kompetansebudsjett for å sikre personlig- og faglig utvikling.
-
Moderne lokaler med treningsrom.
-
Konkurransedyktige betingelser og goder.
Om bedriften
Aalesund Protective Wear er en totalleverandør av robust regntøy (Aalesund Oljeklede), arbeidsbekledning (Strakofa), og flyte- og redningsutstyr (Regatta).
Vårt oppdrag er tydelig: vi skal beskytte. Vi leverer alt fra klær som gjør anleggsarbeidere synlig på arbeidsplassen og flytedrakter som redder liv, til vanntette fritidsplagg for en aktiv hverdag i by og natur.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8ea07b80-dabc-4db2-8c2a-7adba665c843
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410911013