Resepsjonist
Radisson Blu Scandinavia Hotel
0166 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Resepsjonist
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Radisson Hotel Group er et av verdens største hotelkonsern med ti egne hotelbrands, og med mer enn 1.520 hoteller i drift og under utvikling i EMEA & APAC. Konsernets merkevare er å skape minneverdige øyeblikk - Every Moment Matters med en Yes I Can! servicefilosofi.
Mennesker er selve kjernen i både vår forretningssuksess og fremtid. Våre medarbeidere er ekte Moment Makers og sammen skaper vi kulturen, ånden, miljøet og mulighetene som gir oss ferdigheter til å yte vårt beste, hver dag, overalt, hver gang. Jobbeskrivelse
Vi fokuserer på deg som person, dine ferdigheter, talenter og lidenskap- ikke bare på din CV. Det handler om tankesett, resten kan du utvikle hos oss. Det er et løfte!
Vårt Front-Office team er hotelles hjerte, og gir en varm velkomst og et lykkelig smil, og hvor vi streber etter å levere en opplevelse som er over all forventning -- skape magiske øyeblikk for våre gjester.
Vi ser nå etter én 100% resepsjonist som kan bli med og styrke vårt dynamiske team her på Radisson Blu Scandinavia, Oslo! Stillingen omfattes av shift-arbeid.
Kan du være gjestenes superhelt? Er gjesteservice din ultimate lidenskap? Har du en super Yes I Can innstilling? Så bli med oss på Radisson Hotel Group for å skape minnerike opplevelser for våre gjester. Setter du pris på en variert arbeidsdag, med mye som skjer? Hvis du sier ja, er det akkurat noen som deg vi leter etter!
Vårt Front Office Team er husets hjerte, og gir en varm velkomst og et lykkelig smil, og hvor vi streber etter å levere en opplevelse som er over all forventning.
- Du vil være våre gjesters superhelt og sikre at alle aspekter av gjestereisen og opplevelsen forutses og leveres til høyeste nivå.
- Du utstråler tålmodighet, empati og viser din personlighet til våre gjester så vel som kollegaer.
- Som en integrert del av teamet vil du jobbe proaktivt for å sikre gjestetilfredshet og en smidig drift av front office-avdelingen.
- Ønske gjestene velkommen
- Utsjekk og innsjekk av gjester på en effektiv og hyggelig måte
- Levere fantastisk kundeservice og lage minneverdige øyeblikk for gjester
- Høyt fokus på sikkerhet for gjester og ansatte
- Håndtere ulike oppgaver og situasjoner parallelt, også under tidspress
- Ha kontroll på egen læring, være nysgjerrig
- Håndtere gjesteklager og finne løsninger
- Du må kunne Norsk og Engelsk både muntlig og skriftlig. Andre språk er et pluss.
- Du må ha gode kommunikasjons-ferdigheter, samt et ønske og evne om å levere en fantastisk kundeopplevelse.
- Kunnskap i bruk av EMMA operating System er et stort pluss, men ikke et krav.
- Sikkerhetskurs og kurs i hjerte-/lunge-redning er et pluss.
- Ha en bra serviceinnstilling og vilje til å yte service.
- Ha en Yes I Can! innstilling mot gjester og kollegaer.
- Må ha arbeidstillatelse til å jobbe i Norge!
Hva vi tilbyr :
Vi har som mål å være et like godt sted å jobbe som å bo. Derfor tilbyr vi en konkurransedyktig kompensasjons- og fordelspakke, som inkluderer:
- Du vil bli en del av en arbeidsplass som har blitt kåret til den 4. beste arbeidsgiveren i reiselivsbransjen globalt, rangert av Forbes i 2021, 2022 og 2023.
- Spesialpriser på hotell overnatting på våre hoteller i hele verden, for teammedlemmer, og deres venner og familier.
- Vi etterlever vår visjon "We grow talent, talent grows us". Hos oss vil du dra nytte av et bredt spekter av utviklingstilbud som støtter din læring og vekst helt fra du begynner. Dette inkluderer en individuell utviklingsplan og ubegrenset tilgang til mer enn +20 000 læringsmoduler og programmer gjennom Radisson Academy.
- Delta i vår «Responsible business» virksomhet. Sammen med våre teammedlemmer på hotellet og i lokalsamfunnene jobber vi med å skape felles verdier, en bedre fremtider og en bedre planet for alle.
- En arbeidsplass omfattet av tariffavtale.
- En internasjonal arbeidsplass med kolleger og gjester fra hele verden.
- Lunsj i kantine med hjemmelaget mat.
Spørsmål knyttet til stillingen rettes tilFront Office Manager, Ezuldina Rekic ezuldina.rekic@radissonblu.com
*I henhold til GDPR bes du søke via systemet, og ikke direkte til kontaktpersonen (e) oppført i denne annonsen.
Bli en del av Moment Makers verden, vi gleder oss til å bli kjent med deg!
Om bedriften
Sektor
Privat
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8e6440c3-486c-47b8-bab9-5f7b4c7c33b9
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410785047