Assisterende Resepsjonssjef, Scandic Ørnen
Scandic Hotels Norge
Scandic Ørnen, Lars Hilles gate, Bergen, Norway, 5008 Bergen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Assisterende Resepsjonssjef, Scandic Ørnen
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Frist: 30-04-2025
Alternativt kan du sende søknad via e-post til joar.liabo@scandichotels.com
Etter en lang dag på reise er det få ting som er mer hyggelig enn å møte et vennlig ansikt som ønsker deg varmt velkommen. Det gjør vi i resepsjonen på Scandic Ørnen hver dag.
Som Assisterende Resepsjonssjef er du en nøkkelperson i resepsjonen og en viktig støtte for resepsjonssjefen. Du jobber aktivt i front, har tett kontakt med både gjester og ansatte, og følger med på at rutiner etterleves i praksis. Din tilstedeværelse gir verdifull innsikt i hva som fungerer – og hva som kan forbedres – noe som gjør deg sentral i å sikre kvalitet og utvikling i avdelingen.
Dine arbeidsoppgaver som Assisterende Resepsjonssjef- Sikre effektiv drift av resepsjonen i samarbeid med resepsjonssjef
- Lage og følge opp vaktlister og bemanningsplaner
- Opplæring og oppfølging av ansatte i resepsjonen
- Håndtere gjestehenvendelser og eventuelle klager med profesjonalitet og varme
- Sørge for at rutiner blir fulgt og evaluert, og bidra med forbedringsforslag
- Bidra til gode rutiner for innsjekk/utsjekk og intern kommunikasjon
- Samarbeide tett med øvrige avdelinger
Vi har gode utviklingsmuligheter i vår organisasjon. Hvis du har ønske og ambisjoner om utvikling, vil du få mulighet til å vokse hos oss! Vi har de siste to årene utviklet tre Assisterende Resepsjonssjefer til stilligner som Resepsjonssjef i Scandic.
Erfaring og kvalifikasjoner som vi ønsker at du har og kan dele med oss:- Fagbrev som resepsjonist/reiselivsfaget
- Har gode kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk
- Har erfaring fra resepsjon og gjerne noe lederansvar
- Er strukturert, initiativrik og løsningsorientert
- Har høy arbeidskapasitet og takler hektiske situasjoner med et smil
- Er serviceinnstilt og trives med å jobbe med mennesker
- Har erfaring med Opera Cloud (fordel, men ikke et krav)
- En spennende og variert arbeidshverdag i et dynamisk arbeidsmiljø
- Muligheter for faglig utvikling og karrierevekst både i Norge og utlandet
- Et inkluderende og positivt team
- Gode lønns- og arbeidsvilkår
Dette er en fast ansettelse på heltid.
Kontaktperson for stillingen
Joar Liabø
Om bedriften
Scandic er Nordens ledende hotellkjede med 280 hoteller i 6 land, hvorav over 85 av disse ligger i Norge. Hver dag jobber våre 14.000 medarbeidere med ett mål for øyet, å få gjestene våre til å føle seg velkommen hos oss. Som Nordens mest bærekraftige hotellkjede fokuserer vi alltid på miljø, samfunnsansvar og tilgjengelighet.
DO YOU SHARE OUR VALUES?
BE A PRO - GROW IN YOUR ROLE AND THE ORGANISATION
You are empowered to go in your desired direction, whichever that might be.
BE YOU - AMONG FRIENDS
You can be yourself at Scandic, that’s how we are able to give that genuine personal service to our guests. We don’t always know what challenges we will face during the day, but we will solve them together.
BE CARING - FOR THE BENEFIT OF TOMORROW
We will challenge you to take initiatives to accelerate the positive change for earth and build this and future generations as a whole.
BE BOLD - MAKE YOUR ACTIONS MATTER
You are trusted to step out of your comfort zone and make a difference. We have the muscles to make use of great initiatives.
Sektor
Privat
Nettsted