Er du vår neste digitale markedsføringsstjerne? Bli med på Hurtigruten Svalbards arktiske eventyr --
Hurtigruten Svalbard AS
Langkaia, Oslo, Norge, 9170 Longyearbyen
Om jobben
Stillingstittel
Marketing Specialist - 50% stilling
Type ansettelse
Engasjement, deltid
Arbeidsspråk
Engelsk eller norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 19. mai
Du vil spille en nøkkelrolle i å skape og promotere innhold som engasjerer, informerer og inspirerer våre gjester. Dette innebærer innhold på våre webside, brosjyrer, nyhetsbrev, sosiale medier og interne skjermer.
Oppgaver:-
Skape engasjerende og visuelt innhold (tekst, bilder, video) som fremhever våre produkter, aktiviteter og naturopplevelser.
-
Oppdatere innhold på websidene våre i CMS
-
Bygge nyhetsbrev basert på editorial planen vår
-
Oppdatere produkt og kampanjer i diverse upselling verktøy (ie. email, interne skjermer)
-
Oppdatere brosyrer og agent manual med siste produkt lanseringer
-
Jobbe tett både internt og eksternt med fotografer, influensere og byråer for å sikre at vårt innhold er i tråd med merkevaren og våre verdier
50% stilling i ett årig engasjement
Denne roller rapporterer til Markedsdirektør og vil jobbe tett med Customer Engagement Manager, Ecommerce Manager og Social Media Lead.
Kvalifikasjoner:Personlige egenskaper:
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om bedriften
Hurtigruten Svalbard AS er Svalbards eldste og største reiselivsbedrift og turoperatør, med forretningskontor i Longyearbyen. Selskapet er heleid av Hurtigruten AS. Hurtigruten Svalbard AS eier og drifter Radisson Blu Polar Hotel, Funken Lodge samt Coal Miners’ Cabins og Huset. Innenfor selskapsstrukturen inngår også outdoor-butikken Longyear78 og Ing. G. Paulsen (IGP) som er en handelsbedrift med salg og service av snøscootere, båt og tilhørende utstyr.
Hurtigruten Svalbard AS er sertifisert for ISO 9001 og 14001
Selskapet har per i dag ca. 200 ansatte og ca. 150 årsverk, og en årlig omsetning på rundt 300 millioner kroner.
Sektor
Privat