Vi søker CXM Markedsfører med analytiske evner!
DNB Bank ASA
Dronning Eufemias Gate 30, 0191 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
CXM Markedsfører
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 20. juli
Stillingen har plass i avdelingen CXM, som jobber for med å bli Norges råeste på personalisert kommunikasjon. Der vil du jobbe med CXM-markedsførere og Data Scientister og samtidig være del av tverrfaglige team. Vi analyserer kundedata for å designe best treffende kundesegmenter til kommunikasjonsaktiviteter, lager triggerbaserte kundereiser, tar ut kampanje i egne kanaler, og analysere aktivitetene for å forstå hvorfor det var suksess eller ikke suksess. Vi jobber i høyt tempo med mye aktiviteter, mye data, og jobber stadig for å bli mer data- og analysedrevet.
Vi ser etter en nysgjerrig problemløser som ønsker å forstå, beskrive og modellere hvem kundene våre er og hvordan de oppfører seg. Du forstår hvordan vi kan måle effekt av kundereiser og bruke dette til å optimalisere aktivitetene. Du er initiativrik og tar eierskap til prosjekt på en ansvarlig og selvstendig måte. Du har erfaring med analyse, effektmåling og design av eksperiment.
Du har gjerne erfaring med data science og prioriteringsmekanismer, da det er ønskelig at denne stillingen skal dreie mot digital analyse og data science, men ingen krav til erfaring.
Sentrale oppgaver-
Være en sentral brikke i effektmåling og analyse av markedsaktiviteter, finne hvilke kundegrupper som reagerer sterkest på aktivitetene og konkludere med implikasjoner for videre aktiviteter.
-
Være drivjern for eksperimentering og testing for å kontinuerlig optimalisere aktivitetene.
-
Være viktig bidragsyter inn mot prioriteringsmekanismer og orkestrering på tvers av alle aktiviteter og produkter.
-
Initiere, planlegge, sette opp, implementere og optimalisere av aktiviteter.
-
Bidra til at vi når CXM målbildet: Rett budskap, til rett bruker, i rett kanal, til rett tid
-
Rett budskap - forstå kundens behov og evne å levere på det
-
Rett bruker - definere segmentering/triggere som gjør kommunikasjonen så treffsikker og relevant som mulig
-
Rett kanal - hvilken kanal er best egnet for å levere et gitt budskap
-
Rett tid - forstå når kunden åpen for å ta imot budskapet
-
-
God digital markeds- og forretningsforståelse
-
Erfaring med effektmåling og analyse
-
Erfaring med prioritering av kundekommunikasjon, gjerne automatisert orkestrering
-
Erfaring med segmentering og bruk av SQL
-
Erfaring med Adobe Experience Plattform er ønskelig
-
Relevant høyere utdannelse
-
Faglig engasjert, med sterk vilje til å drive faget fremover
-
Humørspreder som jobber godt selvstendig og i team
-
Trives med tempo i hverdagen
Arbeidssted: Oslo, Bergen eller Trondheim
Søk nå og bli med på reisen mot framtidens digitale kundeopplevelser!Hva DNB kan tilby deg? I tillegg til konkurransedyktige vilkår, tilbyr vi spennende og utfordrende oppgaver som gjør det mulig å vokse faglig. Vi har gode pensjons- og forsikringsløsninger, tilbyr tilgang til bedriftshytter så vel som sport og kulturelle aktiviteter. Vi vil bidra aktivt til at du utvikler deg faglig, og du vil få mulighet for å delta på kurs og konferanser. Vi anerkjenner en god balanse mellom arbeid og fritid. Vi har fleksibel arbeidstid, mulighet for hjemmekontor og redusert arbeidstid i mai - august.
NB! Grunnet ferieavvikling i juli så vil vi ikke ha mulighet til å fullføre hele rekrutteringsprosessen før i august, men søknader vil bli vurdert i løpet av juli.
Om bedriften
En jobb i Norges største finanskonsern byr på faglige utfordringer i et spennende arbeidsmiljø med mange muligheter. Vi trenger medarbeidere med ulik bakgrunn og kompetanse. Vil du være med på laget?
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8b4153b9-25b2-4c3a-bec2-8e5603f8064d
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414922908