Saksbehandler/konsulent/spesialkonsulent
Nannestad kommune Rehabilitering, koordinering og tildeling
Mikkel Revs veg 2, 2030 Nannestad
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 20. juli
Enhet Rehabilitering, tildeling og koordinering tilhører kommunalområdet Helse og Mestring. Enheten ledes av en enhetsleder, og enheten rapporterer til kommunalsjef Helse og Mestring.
Enheten består av saksbehandlertjenesten, fysio- og ergoterapitjenesten, hjelpemiddelformidling, ulike koordinatorfunksjoner, enkelte helsefremmende- og forebyggende funksjoner og administrative funksjoner. Enheten har systemansvaret for kommunens koordinerende enhet.
Enheten har i dag 24 ansatte fordelt på 22,9 årsverk.
Enheten samarbeider tett samarbeid med virksomhetene i kommunalområdet; Hjemmebaserte tjenester, Sykehjem/Aktivitet og Tilrettelagte tjenester.
Vi søker nå ny saksbehandler/konsulent/spesialkonsulent i enhetens saksbehandlertjeneste.
Arbeidsoppgaver:
Ärbeidsoppgavene er i hovedsak saksbehandling av søknader om brukerstyrt personlig assistanse (BPA), avlastning og tjenestetildeling for mennesker med nedsatt funksjonsevne innenfor helsetjenester og praktisk bistand. Men vi søker også komplementerende saksbehandling på tvers av fagområdende i kommunalområdet for å sikre saksbehandlertjenesten på en god måte. Saksbehandling av støttekontakt, andre helsetjenester og praktisk bistand og psykisk helse/avhengighet vil kunne bli aktuelt. Herunder også oppfølging av enkelte tjenestekjøp og støttekontakter, samt inngåelse av oppdragskontrakter og utbetalinger.
Bistå tverrfaglig i vurdering av saker på tvers av fagområdene.
Kvalifikasjoner:
- Du må ha bachelor i vernepleie eller sykepleie
- Du må ha god muntlig og skriftlig norskspråklig framstilligsevne
Du må ha klinisk erfaring med tjenester rettet til mennesker med nedsatt funksjonsevne/utviklingshemming
Vi ser gjerne at du har saksbehandlerkurs og/eller etterutdanning i helserett
Du må ha erfaring med fagsystem (EPJ) og helst saksbehandling av helsetjeneter
Du må ha førerkort kl. B
Personlige egenskaper:
- Personlig egnethet vektlegges
Du er engasjert og har god arbeidskapasitet
Du er omgjengelig og god til å samhandle med andre
Du kan jobbe selvstendig og strukturert
Du takler press og klarer å stå i utfordrende situasjoner
Vi tilbyr:
- Fleksitidsavtale
- Gode ordninger for internopplæring, kurs, etter- og videreutdanning
Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
Godt, inkluderende og spennende arbeidsmiljø
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8a78ad2b-e550-4c5d-9053-f47452a23666
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3517615_246791_no