Business Operations Specialist
Nettbureau
Kjølberggata 31, 0653 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk, skandinavisk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Kundeservice og administrasjon i en skandinavisk tech scaleup med tjenester i flere land
Ønsker du å jobbe i et norsk teknologiselskap med vanskelig navn, mange datamaskiner og høyt kaffeinntak? Og samtidig ha en spennende stilling som kan være komplisert å forklare for vennene dine? Kanskje hadde du en drøm om å bli detektiv eller slukke branner når du var liten? Look no further! Vi i Nettbureau søker nå en ny Business Operations Specialists for å utvide flokken på vårt herlige kontor i Oslo.Business Operations er vår driftsavdeling med en viktig støttefunksjon opp mot andre avdelinger. Rollen er i utgangspunktet junior, men bred med gode utviklingsmuligheter. Oppgavene er varierte innenfor operasjonelle og administrative oppgaver i CRM, skriftlig B2C- og B2B-kundeservice, salgssupport mm.
Vi ekspanderer raskt til nye land i Europa, og hvis du er glad i språk så er det gode muligheter for å finpusse på uttalen og utvide ditt vokabular. Her i Nettbureau snakker vi nemlig mange språk, blant andre: spansk, fransk, italiensk, portugisisk, dansk, tysk, norsk, svensk og engelsk.
Hva gjør vi i Nettbureau?
Nettbureau lager, eier og driver en rekke nyttige digitale tjenester (og noen unyttige, slik som Bæ.no). Årlig hjelper vi over en million brukere med å finne fram til riktige produkt- og tjenesteleverandører, ved å gjøre det lettere å sammenligne tilbud og sikre seg en konkurransedyktig avtale.
Vi er en flat organisasjon med et godt sosialt og mangfoldig miljø, lite byråkrati, og en smittende skaperglede! Vi er veldig glad i å finne på morsomme ting sammen, og er alltid åpne for innspill. Ønsker du å forbedre bordtennis-skillsene dine, eller finpusse på quiz-ferdighetene, så er det også gode muligheter for dette.
Vi har flere ganger vært på Financial Times sin liste over Europas 1000 raskest voksende foretak. Vi har lansert tjenester i Norge, Sverige, Danmark, Spania, Italia, Tyskland, Frankrike, Portugal, Irland og Østerrike.
Eksempler på noen av våre tjenester er Solceller.no, panneauxsolaires.fr, Mäklare.se, fotovoltaico.it, Forsikring.dk og Breitband.de.
Hvorfor trenger vi deg?Vi vokser fort og trenger derfor flere kloke hoder til å gi våre bedriftskunder og sluttbrukere en best mulig opplevelse.
Du vil ha ansvar for å besvare henvendelser, og følge opp kundene slik at de får det produktet de er lovet. Supporten vil foregå både via nettbaserte systemer som Front, samt i sosiale medier, men praktisk talt aldri over telefon. Du vil også samarbeide med andre team i bedriften.
Vi tilbyr:
- Et godt arbeidsmiljø i et fresht kontor sentralt i Oslo, med fri flyt av snacks, smoothie, brus, kaffe og mye annet
- Fleksibel arbeidstid med god mulighet for hjemmekontor
- Hyggelige og kompetente kollegaer, og mange sosiale møtepunkter
- Påvirkning på din egen arbeidshverdag
- En arbeidshverdag preget av frihet, tillit og ansvar
- Mac/PC, internett til hjemmekontoret og mobilabonnement
- 10.000 kr/år til personlig utvikling utover lønn
- Utvidelse av ansvarsområder for den rette personen
... Og mye mer! Les mer om hva du kan forvente i vår Personalhåndbok: https://nettbureau.no/h%C3%A5ndbok!
Dine ansvarsområder vil blant annet være å:
- Svare sluttbrukere via alle kanaler, hovedsakelig e-post og sosiale medier
- Svare på e-poster med ønsker fra våre bedriftskunder, herunder også bistå i problemstillinger, gjøre mersalg, og gjennomføre endringer i CRM-systemet
- Opprette nye kunder og oppdatere eksisterende kundedata i CRM-systemet.
- Registrere nye kunder og utføre endringer i faktureringssystemet
- Hjelpe oss å utvikle og oppdatere spamfilter, chat og materiale som brukes i hverdagen.
- Ta rollen som detektiv: Oppdage feil i våre systemer og rapportere disse
- Slukke branner og sørge for at alle våre kunder har positive opplevelser i møte med kundeservice
- Hjelpe med å effektivisere interne prosesser for kundebehandling
- Bistå salgsavdelingen med å kvalitetssikre kundelister i Excel
- Administrativt arbeid innen økonomi/fakturering
- Være behjelpelig med andre administrative oppgaver ved behov
Kan styrke vårt arbeid i det skandinaviske markedet og i Storbritannia. For å lykkes i rollen må du beherske både et skandinavisk språk (norsk, svensk eller dansk) og engelsk flytende – skriftlig og muntlig – på et profesjonelt nivå.
Vi søker deg som kommuniserer på høyt profesjonelt nivå på engelsk og ett eller flere av de nevnte skandinaviske språkene – gjerne som morsmål. Det er et pluss om du er dansk, men dette er ikke et krav.
I tillegg er vi åpne for søkere som behersker flamsk, som morsmål eller på profesjonelt nivå, særlig i kombinasjon med et skandinavisk språk, da dette kan være en verdifull ressurs for vårt voksende marked.
Videre ser vi for oss at du:- Har godt øye for detaljer og legger stolthet i å være nøyaktig
- Evner å håndtere flere oppgaver samtidig, på en godt organisert måte
- Er hyggelig, serviceinnstilt og evner å sette deg inn i kundens situasjon og behov
- Trives med å jobbe med kundeservice og motiveres av å finne gode løsninger for brukere og samarbeidspartnere
- Er samvittighetsfull, ansvarsfull og trives med å jobbe selvstendig
- Er glad i å lære nye ting, og aldri tenker du er ferdig utlært
- Lærer nye tekniske systemer raskt, ikke er redd for tall og er komfortabel med å jobbe i et regneark av og til
- Er komfortabel med engelsk som internt arbeidsspråk mellom avdelinger i bedriften
Bonuspoeng om du:
- Kan skrive på flere europeiske språk, slik som f.eks. portugisisk, fransk og nederlansk, eller kan svensk eller dansk på morsmålsnivå
- Har erfaring fra brukerstøtte og kundeservice, gjerne innenfor IT/digitale tjenester
- Er godt kjent med bruk av Excel som arbeidsverktøy
Punktene over er en ønskeliste, ikke en liste med krav, og stillingen vil bli tilpasset den vi velger. Vi liker mangfold og oppfordrer personer med alle slags bakgrunner å søke!
Stillingen er fast og fulltid, og du blir en del av et team som i dag består av 12 dyktige hoder. Selv om det er gode muligheter for hjemmekontor, er det ønskelig at du bor i, eller på sikt vil flytte til, Oslo- eller Stockholms-området. På sikt ønsker vi at du er tilgjengelig for å jobbe fra kontoret tre eller flere dager i uken.
Vil du være en del av Nettbureaus reise?For å søke på stillingen, må du sende inn søknad og CV via vårt søknadsskjema. Vi godtar ikke søknader på e-post. Husk å oppgi eventuelle ekstra språk du kan, og fortell oss gjerne hvilke land du ønsker å jobbe med.
Har du spørsmål til stillingen, kan disse sendes til holly@nettbureau.no. Vi gleder oss til å høre fra deg – kanskje du er vår nye kollega?
Startdato: Så snart som mulig, men vi venter gjerne på den rette kandidaten – oppsigelsestiden din vil ikke påvirke vår beslutning.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2931415
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-5885436-1454003