Er du vår nye Passenger Services Manager?
Menzies Aviation Oslo AS
2060 Gardermoen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Passenger Services Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Vår nåværende Passenger Services Manager går videre til nye muligheter og utfordringer innen Menzies Aviation, og vi er på jakt etter hennes etterfølger.
Om stillingen:Stillingen som Passenger Services Manager ved OSL-Gardermoen flyplass innebærer ansvar for den operative og økonomiske ytelsen til Passenger Services-avdelingen. Du vil være en del av ledelsesteamet og rapportere direkte til Station Manager. Avdelingen, som består av 150 ansatte, tilbyr et bredt spekter av flyplasstjenester, inkludert innsjekking, gate, og assistanse til et stort kundebase.
Som Passenger Services Manager vil du ha ansvaret for å sikre god oppfølging av alle ansatte, samtidig som du sørger for at de operative og økonomiske målene for avdelingen blir nådd.
Stillingen rapporterer til Station Manager, og kommer til å ha 2 x Supervisor som sin høyre hånd. Operasjonen er fordelt på fire skift som har hver sin Shift Leader.
Hvem er vi på jakt etter?Vi søker en erfaren leder med solid operasjonell og forretningsmessig forståelse. Du bør ha evnen til å lede et team, håndtere komplekse operasjoner og drive kontinuerlig forbedring for å møte både kundens behov og våre egne mål.
Er dette deg? Vi ser frem til å høre fra deg!
For å lykkes i stillingen ser vi for oss at du har følgende kompetanse:-
Høyere utdannelse på høyskole/universitetsnivå innen økonomi, administrasjon, ledelse, service, eller lignende.
-
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på engelsk og et skandinavisk språk.
-
Sterke lederegenskaper, med erfaring fra tidligere lederstillinger (gjerne fra en liknende bransje).
-
Evnen til å etablere, lede og opprettholde et velfungerende og høyt presterende team.
-
Kandidaten bør fortrinnsvis ha erfaring med endringsledelse, gitt det dynamiske miljøet og den kontinuerlige utviklingen i bransjen.
-
Solid kompetanse innen organisering og effektiv tidsstyring.
-
Gode ferdigheter i problemløsning og konflikthåndtering.
Hva du kan forvente: -
En fleksibel rolle med mye handlingsrom, og en spennende lederstilling hvor du har mulighet til å forme din avdeling. Du kan forvente en støttende ledelse og vil ha muligheter til å gjøre en forskjell.
-
En ekstra ferieuke (Totalt 6 uker)
-
5% Obligatorisk tjenestepensjon
-
Diverse rabatter og ansattgoder gjennom både OSL og Menzies Aviation, blant annet avtale med naprapat hvor bedriften dekker 50% av prisen på flere av behandlingene.
-
Bedriften forskutterer også sykepenger og foreldrepenger fra NAV utover arbeidsgiverperiode
For å kunne jobbe på Oslo Lufthavn, må du fylle kriteriene for å kunne få godkjent bakgrunnsjekk gjennom Luftfartstilsynet.
For flere spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt.
Om bedriften
People. Passion. Pride. Dette er det som har drevet våre team siden 1833.
Siden den tid har vi utviklet oss til å bli en viktig partner i den globale luftfartsindustrien, og leverer tidskritiske logistikk tjenester på over 250 lokasjoner i 58 land, over 6 kontinenter.
Men kjernen i vår virksomhet er våre ansatte.
Sektor
Privat
Nettsted