Customer coordinator - Sommerjobb 2025
REDGO Norway AS
Elveveien 32, 3262 Larvik, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Customer coordinator
Type ansettelse
Sesong, deltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
12
I stillingen som Customer Coordinator vil du hver dag hjelpe mennesker som virkelig trenger det. Vår viktigste oppgave er støtte nordiske kunder over telefon når de trenger hjelp. Du vil være stemmen vår utad, og vi ser det som selvsagt at du tar denne rollen profesjonelt og med iver etter å bidra til at REDGO fortsetter å være best in class!
Du kan forvente at det vil bli lagt til rette for individuell opplæring slik at du lykkes i jobben. Vi forventer samtidig at du tar initiativ når du selv føler det er nødvendig.
Vi tilbyr sommerjobb med gode karrieremuligheter for de rette personene. Vi har i dag ledig stillingene innen turnusarbeid (Kveld, helg og dagtid) og dagtid (hovedsaklig Man-Fre 8-16). Gjennomsnittsarbeidstid er 35,5 timer/uke for turnus og 37,5 timer/uke for dagtid.
Arbeidssted: Våre lokaler på Elveveien 32 i Larvik.
Dine ansvarsområder og arbeidsoppgaver vil blant annet bestå av:-
Håndtering av innkommende kundehenvendelser på telefon, og mottak/registrering/fordeling/oppfølging av oppdrag, hovedsaklig forsikringsoppdrag.
-
Sørge for effektiv og god kundebehandling.
-
Holde deg oppdatert på instrukser og gjeldende rutiner i et marked som stadig er i endring.
-
Finne smidige løsninger ved eks. videretransporter der kundens bil har stoppet og kunden er lang hjemmefra.
-
Være første kontaktpunkt for politi og kunder som har vært i trafikkulykker
-
Flytende skriftlig og muntlig formidlingsevne i Norsk
-
God forståelse av Svensk, Dansk og Engelsk. Finsk er et pluss.
-
En løsningsorientert holdning som bidrar til et positivt arbeidsmiljø
-
Evnen til å lære og tilegne deg ny kompetanse
-
Gode PC ferdigheter
-
Tilfredstillende vandel (Plettfri når det gjelder Narkotika, vold, vinning og sedelighet)
-
2000 kunnskapsrike og herlige kollegaer på laget
-
Utfordrende og variert arbeidshverdag
-
Godt arbeidsmiljø med uformell stemning
-
Kollektivavtale - Parat
-
God oppfølging og grundig opplæring
I REDGOjobber vi hver dag med å skape de gode opplevelsene for både kunder og kollegaer. Som vår fremtidige kollega er det viktig at du kjenner deg igjen i vårt DNA:
Eierskap: Vi ser for oss at du er en person som tar ansvar og aktivt bidrar til felles måloppnåelse. Du bidrar til å finne de beste løsningene for både kunden og teamet og er proaktiv i å finne løsninger som overgår forventningene.
Nysgjerrighet: Hos oss verdsetter vi utvikling. Vi håper at du vil bidra til kontinuerlig utvikling av organisasjonen ved å stille gode spørsmål og utforske nye muligheter og forbedringer i alle aspekter av arbeidet. Du søker mulighet for læring og er nysgjerrig på forbedringer.
Hensikt: I REDGO tar vi valg basert på hensikt og målsetning. Du tilnærmer deg arbeidsoppgavene på en hensiktsmessig og målrettet måte for å oppnå fremgang og sikre at våre tjenester gjenspeiler omsorgen og engasjementet vi har for våre kunder og kollegaer.
Samarbeid: Våre største prestasjoner kommer fra å jobbe sammen mot felles mål. Vi ser etter deg som ønsker å utgjøre en forskjell og omfavner inkludering og mangfold. Du motiveres av å fremme teamarbeid og vet at suksess oppnås gjennom samarbeid.
Hvis du kjenner deg igjen i vårt DNA og ønsker å være en del av et dynamisk og engasjert team, ser vi frem til å høre fra deg!
Interessert?Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg å utforske en fremtid med oss. Derfor oppfordrer vi deg til å søke på en enkel måte. Del din CV og en kort intro til din motivasjon for stillingen. Din CV og motivasjon vil gi oss et godt innblikk i din erfaring og dine ferdigheter, og hjelpe oss med å se hvordan du passer inn i rollen i REDGO.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Mottatte søknader behandles fortløpende og aktuelle kandidater kontaktes.
Om bedriften
Velkommen til REDGO, tidligere kalt Falck Redning, et pålitelig navn og en av de ledende leverandørene av veihjelpstjenester i Norden. Vårt oppdrag er enkelt, men dyptgripende: Vi er her for å hjelpe enkeltpersoner når de trenger det mest, enten det er på veien, hjemme eller under deres reiser. Som stolt datterselskap av Gjensidige Mobility Group AS er vi også en del av et større økosystem dedikert til mobilitets- og assistansetjenester.
Hos REDGO er vi mer enn bare et selskap; Vi er et fellesskap av rundt 360 dedikerte fagfolk spredt over Norge, Sverige, Finland og Baltikum. Vår styrke ligger ikke bare i våre dyktige medarbeidere, men også i vårt omfattende franchisenettverk, bestående av 400 stasjoner. Sammen danner vi et sterkt samarbeid som sikrer at hjelpen aldri er langt unna. Våre unike 1 350 REDGO-kjøretøy er et kjent syn på nordiske veier, klar til å hjelpe når og hvor det trengs. Hvert år leverer vi utmerkede 400 000 assistanser - et bevis på vår urokkelige forpliktelse til våre kunder.
Vi er problemløsere. Det har vi vært siden 1949. Vi er stolte av vår historie og har flere tiår med erfaring, men vi ser oss ikke bare tilbake; Vi ser fremover. Vi ser hver utfordring som en mulighet til å videreutvikle og foredle våre tjenester. Vi vet at menneskers liv og velvære ofte avhenger av vår evne til å handle raskt og effektivt, og det er derfor vi alltid går den ekstra milen for å beskytte og hjelpe enkeltpersoner i kritiske situasjoner.
Er du klar til å bli en del av et team som trives med utfordringer, omfavner problemløsermentaliteten og hjelper oss med å stake ut kursen for fremtidens bistand i Norden? Bli med oss i REDGO, hvor dine ferdigheter og engasjement kan gjøre en reell forskjell.
Sektor
Privat