Er du vår nye lønnskonsulent?
Bardu kommune Stab og fellestjeneste
Altevannsveien 16, 9360 Bardu
Om jobben
Stillingstittel
Lønnskonsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 16. juni
Om stillingen:
Avdeling økonomi og lønn søker lønnskonsulent i 100% stilling fra høsten. Hos oss får du jobbe sammen med dyktige og erfarne kollegaer i et godt arbeidsmiljø.
Stillingens ansvarsområder/Arbeidsoppgaver:- Lønnsarbeid
- Saksbehandling - kontrakter, attester m.m.
- Sykepengerefusjoner
- Personalarkiv
- Andre oppgaver innenfor lønn, økonomi og regnskap kan tillegges
Oppgavelisten er ikke uttømmende og kan endres ut fra tjenestens behov. Nødvendig opplæring og kurs vil bli gitt.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen lønnsarbeid/regnskap/økonomi - fortrinnsvis minimum bachelor, men relevant praksis kan etter nærmere vurdering erstatte utdanningskravet
- God skriftlige og muntlige norskkunnskaper
- God digital kompetanse
Egenskaper
- Jobbe systematisk, strukturert og løsningsorientert
- Evne til å jobbe selvstendig
- God arbeidskapasitet og evne til å ta ansvar for egen fremdrift
- Være positiv og imøtekommende
Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettels
Vi tilbyr:
- tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
- gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
mulighet for trening i arbeidstiden
Generelt
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Søknaden skal inneholde:
- Søknadsbrev og CV, attester
- Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
- 2 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer). En av referansene må være fra nåværende arbeidssted.
Andre opplysninger:
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkere kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
85b20c6e-903a-44ea-ba76-90e2310b1026
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3507899_216063_no