Konsulent
Meråker kommune
Rådhuset, 7530 Meråker
Om jobben
Stillingstittel
Konsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
2
Arbeidsoppgaver
Oppgavene er varierte og inneholder blant annet:
- Bidra i daglige driftsoppgaver (journalføring, arkivering, dokument- og fakturabehandling).
- Bistå ledelsen administrativt og praktisk.
- Gi informasjon, rettledning og service til publikum.
- Jobbe i kommunens og sektorenes administrative system.
- Bestillinger og innkjøp, herunder også følge opp bestillinger til leveranse foreligger.
- Kontering i vårt økonomisystem.
- Følge opp administrasjon på grunnlagene for gebyrområdene.
- Sentralbordarbeid og posthåndtering.
- Andre arbeidsoppgaver kan påkomme
Kvalifikasjoner
Vi ser etter en person som har:
- Relevant fagutdanning/relevant erfaring fra lignende arbeid kan kompensere for manglende formell utdannelse.
- God IKT-kompetanse og interesse for digitale verktøy og digitale plattformer som arbeidsredskap.
- Kunnskap om og erfaring med fullelektroniske sak/arkivsystem og forståelse for digitale prosesser.
- Erfaring med noen av de administrative systemene som Elements, Visma, First Agenda, e-Innsyn, Documaster osv.
- Erfaring fra liknende arbeid er en fordel.
- Gode norsk og engelsk kunnskaper muntlig og skriftlig.
- Erfaring fra økonomi og eiendomsforvaltning vil være positivt for stillingene.
Personlige egenskaper
- Du må jobbe selvstendig, men også kunne samarbeide og kommunisere godt med andre.
- Du er fleksibel, strukturert, og løsningsorientert. I dette ligger det også å måtte påberegne oppgaver som strekker seg utover eget oppgavefelt når dette er påkrevd av driftsmessige hensyn.
- Det er viktig at du trives i et hektisk miljø med mange spennende oppgaver.
- Arbeidet er variert og du må kunne omstille deg raskt mellom de ulike oppgavene.
- Du er imøtekommende og bidrar til et positivt miljø både for publikum og kollegaer.
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Lønn etter utdanning og erfaring.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter.
- Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer.
Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden. Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.
Kontaktinformasjon
Anne Haneborg, Sektorsjef kommunal utvikling, 92852488, anne.haneborg@meraker.kommune.noWenche Pedersen, konst. personalleder, 99450533, wenche.pedersen@meraker.kommune.no
Arbeidssted
Rådhuset7530 Meråker
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Meråker kommuneReferansenr.: 4701359536
Stillingsprosent: 100%
Fast, Vikariat
Søknadsfrist: 22.10.2023
Om bedriften
Meråker - på naturlig vis!
Meråker kommune er en vakker og sentralt beliggende bygd i Midt-Norge. Her er det 2500 innbyggere. Vi er kjent for å være blant Norges varmeste steder sommerstid, samtidig som vi kan tilby meget gode skiforhold om vinteren. Vi har et rikt kulturliv og flotte friluftsområder. Kommunen har også full barnehagedekning og gode skoletilbud i både grunnskole og videregående opplæring. Meråker ligger sentralt til med 1 times kjøring til Trondheim, 45 minutter til Trondheim Lufthavn Værnes, og 15 minutter til Storlien på svensk side. Er du en person som har lyst på nye oppgaver i et tverrfaglig miljø, kan vi tilby spennende arbeidsoppgaver i en kommune som arbeider aktivt med utviklingsoppgaver.
Meråker kommunes verdier er: ærlighet - raushet - engasjement - respekt
Sektor
Offentlig
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2445775
- Hentet fra
talentech
- Referanse
75524d7a5c7f4513a5b8f56cc3dd9775