Student søkes til ekstrajobb/sommerjobb innen økonomi
Rotam AS
Bergen, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Økonomimedarbeider
Type ansettelse
Sesong, deltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Stillingen er en ekstrajobb som vil passe perfekt for økonomistudenter her i Bergen, som har et ønske om å sette kunnskap fra utdanningen inn i praksis.
Denne midlertidige stillingen vil være på 20% med mulighet for å avtale mer under opplæring og i travle perioder, samt inntil 100% i sommerperioden, t.o.m. 31.08.2025. Muligheter for fast deltidsstilling etter sommersesongen. Det vil være viktig for oss at kandidaten er villig til å jobbe mye i sommersesongen.
Oppstart ønskes snarest mulig. Det vil gis grundig opplæring.
Din hovedoppgave vil være regnskapsarbeid.
ARBEIDSOPPGAVER:
• Arbeidsoppgaver relatert til regnskap og lønn.
• Administrering av reiseregnings- og fakturasystemet, som f.eks. inngående og utgående fakturering, bokføring, avstemmingsarbeid og kontrolleroppgaver.
• Andre forefallende oppgaver som naturlig faller inn under stillingen.
KVALIFIKASJONER:
• Tidligere eller pågående utdanning innen området økonomisk administrative fag.
• Vi oppfordrer også andre med relevant arbeidserfaring om å søke.
• God systemforståelse og god til å bruke digitale verktøy.
PERSONLIGE EGENSKAPER:
• Nysgjerrig, læringsvillig og tilegner seg ny kunnskap raskt
• Strukturert og nøyaktig
• Selvgående og løsningsorient
• Engasjert og gode samarbeidsevner
VI TILBYR:
• Konkurransedyktig lønn
• En inngang til arbeidslivet
• Fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor.
• Nyoppussede lokaler i et maritimt og historisk miljø med gratis parkering.
• Hyggelige kolleger i et internasjonalt og inkluderende miljø som oppfordrer til å tenke nytt og fremtidsrettet.
ARBEIDSMILJØ:
Rotam jobber med kontinuerlig forbedring og har høyt fokus på HMS. Bedriftene våre er tilknyttet bedriftshelsetjeneste og er alle ISO-sertifisert i flere kategorier.
Hos Rotam satser vi på et godt inkluderende sosialt miljø med mye latter og en uformell struktur. I løpet av året arrangerer vi diverse sosiale sammenkomster.
Dersom du har spørsmål om stillingen, kan de rettes til HR-leder Elise Uhr på eu@rotam.no eller på telefon 99 51 51 41.
Vi behandler søknader forløpende mot fristen så vi oppfordrer deg til å søke så snart som mulig!
Om bedriften
Rotam er et veletablert morselskap innen helse og har som hovedoppgave å yte backoffice-tjenester for våre datterselskaper.
Under slagordet "taking care of people" arbeider våre ansatte for å skape en bedre hverdag for mennesker. Dette gjør vi gjennom å levere helse- og omsorgstjenester innenfor områdene hjemmetjenester, brukerstyrt personlig assistanse og personalutleie innenfor helse. Vi ønsker å skape kontinuitet, fleksibilitet, kvalitet og forutsigbarhet for kunder, kandidater, pasienter og brukere.
Våre norske datterselskaper er Assent AS, BoHjemme AS og Seie AS.
Sektor
Privat
Nettsted