Vil du skape gode kundeopplevelser for våre lokalkunder?
SpareBank 1 Sør-Norge
4580 Lyngdal, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver Kundefront - Lyngdal/Farsund
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 5. august
Nå søker vi etter kunderådgivere i kundefront på kontorene våre i Lyngdal og Farsund . Her vil du være bankens ansikts utad og den første personen kundene våre møter.
Hva går rollen ut på?Du vil betjene bankens kunder fysisk på lokalkontoret og per telefon, bistå kunder med dagligbanktjenester, veilede i våre digitale løsninger, og opprettelse av BankID. Ved å tilby effektiv og vennlig service, sikrer vi at kundene får en positiv opplevelse hver gang de besøker oss.
Som en del av vårt team er det viktig å være initiativrik og proaktiv i dialogen med våre kunder. Dette innebærer å aktivt lytte til kundens behov, foreslå løsninger, og fokusere på rådgivende salg.
Ved å videreformidle relevant informasjon internt, sikrer vi at hele teamet kan bidra til kundens beste. Din adferd skal alltid reflektere høy integritet og etisk standard, noe som bygger tillit og respekt både internt og eksternt.
Hva tilbyr vi deg?Hos oss får du en tilpasset opplæring for å sikre en god start som rådgiver. Du vil være en del av et engasjert team som prioriterer din trivsel og utvikling, både på og utenfor jobben.
Våre kunder har ulike behov gjennom livsløpet, og du vil være med på å realisere drømmer og veilede kunder. Vi er også opptatt av å gi tilbake til lokalsamfunnet gjennom støtte til lokale bedrifter, organisasjoner og initiativer.
Hos oss kan du utvikle deg videre i din rolle som rådgiver, med mulighet for autorisasjon innen skadeforsikring.
Hvem ser vi etter?Du som får jobben, er glad i å gjøre en forskjell for mennesker. Målet ditt er å bygge tillit, gi de beste rådene og sammen med kunden finne ut av hvilke produkter og tjenester de har behov for. Du gir nye og eksisterende kunder det «lille ekstra» og er endringsorientert, fleksibel og proaktiv.
Som person er du inkluderende, nysgjerrig og en god støttespiller som liker å bidra til et godt arbeidsmiljø. Du må være fleksibel ved å jobbe på forskjellige kontorer ved behov, samt trives i en rolle der man sitter på telefon og betjener kunder som kommer inn i banken.
Vi ønsker at du har utdanning på minimum bachelornivå, men relevant erfaring kan kompensere. Erfaring fra serviceyrker eller kundebehandling er en fordel. Du har en sterk interesse for personlig økonomi, og er motivert for å utvikle deg i faget.
Høres dette interessant ut?Da oppfordrer vi deg til å søke eller ta kontakt for en prat. Vi blir bedre når vi har stort mangfold bland våre medarbeidere. Dersom du synes denne stilling er interessant, oppfordrer vi deg til å søke, uavhengig av kjønn, funksjonsevne og kulturell bakgrunn.
Vi ser frem til å høre fra deg!
NB. Bakgrunnssjekk vil utført, etter samtykke med relevante kandidater. Vi ber om at du legger ved vitnemål/karakterutskrift med din søknad.
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
826f31aa-5f9b-4375-98e2-13c6047b8be4
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414005001