Bli bindeleddet som får preops til å gå sømløst -- vi søker en dyktig Business Support Administrator.
Right Skills
Domkirkeplassen 2, 4006 Stavanger
Om jobben
Stillingstittel
Business Support Administrator
Type ansettelse
Annet, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
For vår kunde innen oljeindustrien søker vi en dyktig Business Support Administrator som bør ha prosjekt erfaring og aller helst relatert til preops. Kjennskap til PIMS er viktig.
Stillingen skal sikre at selskapet har rett personell og kompetanse på plass til walk-downs, handover-møter o.l. . Denne må til samme tid sitte med oversikt hvor personell er til en hver tid, hvem er på rotasjon, hvem er tilgjengelig på de ulike site-ene og være et kontaktpunkt for commissioning mht å sette opp datoer/tidspunkt for disse aktivitetene -- uten at dette må organiseres av D&V-leder på ad-hoc basis.
I tillegg ønskes det å kombinere dette med en personell-koordinator-rolle, så denne personen vil ha en rolle med å støtte kurs koordinator mht å få oversikt over når er personell tilgjengelig, finne rett tidspunkt for å sikre at vi får kritisk masse igjennom tilstrekkelig opplæring og hjelpe til å få koordinert alle parallelle oppgaver.
Denne skal blant annet:
-
Ha oversikt over personellressuser, tilgjengelighet, arbeidsplaner, rotasjonsplaner og kontaktinformasjon og ev endringer av planer
-
Være et bindeledd mellom commissioning og drift for å få til en god prosess for driftsinvolvering i Walk downs, RFOC og SAC, koordinere aktiviteter som walkdowns og handovermøter og sikre at rette ressurser deltar i de ulike aktivitetene. Dette forutsetter god oversikt over commissionings planer for disse aktivitene.
-
Bistå kurskoordinator med informasjon om tilgjengelighet slik at kurs kan planlegges og gjennomføres på en god måte sett i forhold til annen aktivitet.
-
Ha god dialog med andre i preops-teamet, mht styring av personal-ressurser, slik at også preops-oppgaver blir ivaretatt med rett kompetanse på rett sted.
-
Være løsningsorientert, ha god dialog med offshore ledelse mht prioritering og styring av ressurser
Oppstart omgående. Langvarig kontrakt.
Send inn din søknad i dag til post@rightskills.no om merk stillingen "Business Support Administrator"
Om bedriften
Right Skills er et lokalt, fleksibelt og solid bemanningsselskap etablert i 2012. Vi er spesialister innen utleie og rekruttering. Over 30 års bransjeerfaring har gitt oss et stort nettverk, inngående kjennskap til det regionale næringslivet og ikke minst lang erfaring med vår rekrutteringsprosess som sikrer god kvalitet i alle ledd.
Sektor
Privat
Nettsted