Avdelingsleder Service
Lindeberghjemmet, Oslo kommune, Sykehjemsetaten
Lindebergveien 10, 1069 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Avdelingsleder Service
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 31. august
Avdelingsleder for serviceavdelingen. Er det nettopp deg vi leter etter?
Vi søker deg som er god på drift, har et helhetlig overblikk, er positiv for endring og er løsningsorientert. Lindeberghjemmet er et stort bygg og du vil ha ansvar for å sikre oversikt og planlegging knyttet til drift og vedlikehold. Du vil ha lederansvar for ca 11 årsverk og vil ha et stort ansvar for å koordinere oppgaver på operativt nivå innen renhold, vaskeri, kantine, mottakskjøkken, resepsjon og portør arbeid.
For en mest mulig sømløs og dynamisk hverdag trenger vi at personalet gjør det de kan best; pleie og omsorg. Drift og problemløsing ivaretas best av et deg, med interesse for byggmessig forhold, vedlikeholdsarbeid, kvalitet og gode brukeropplevelse. Du har god forståelse for hverdagen på et sykehjem.
Stillingen krever en stor grad av selvstendighet.
For å fortsette å utvikle oss, trenger vi flere nysgjerrige medarbeidere. Og det er her du kommer inn i bildet!
Om oss:
Et moderne langtidshjem. Veldferdsteknologi er fremtiden og vi skal fortsette å være først ute. Beboerne våre har muligheter for mange ulike aktivitetstilbud. Vi har blant annet togkupe, sanserom, pub, bibliotek, shuffleboard, Toweltafel m.m.
Det er 144 beboere fordelt på 6 avdelinger (1 forsterket, 1 skjermet -og 4 somatiske avdelinger). Avdelingene er utformet slik at det er 3 små beboergrupper med 8 beboere.
Sjekk oss ut på INSTAGRAM @lindeberghjemmet
Arbeidsoppgaver
- Du er brannansvarlig som sikrer at internkontroll, brannvern og brannrutiner er operative og etterleves.
- Miljøfyrtårnsansvarlig.
- Ansvar for bærekraftig måltider i praksis.
- Innkjøpsansvarlig for det estetiske ute -og innedørs.
- Koordinere oppgaver på operativt nivå innen renhold, vaskeri, kantine, mottakskjøkken, resepsjon og portør arbeid.
- Sikre oversikt og planlegging knyttet til drift og vedlikehold
- Følge elektronisk lagerstyring innen renholdartikler, forbruksmateriell og mat
- Optimalisere innkjøp, lagerstyring og logistikk av ulike varegrupper
- Oppfølging av rammeavtaler og kontrakter knyttet til kjøp av varer, drift- og vedlikeholdstjenester
- Koordinere og sikre forsvarlig renhold og hygiene i tråd med moderne prinsipper
- Ansvar for serviceavtaler og opplæring i bruk av utstyr
- Tett samarbeid med byggeier og serviceleverandører
- Utøve faglig, administrativ, økonomisk og personalmessig ledelse av eget område/avdeling.
Kvalifikasjoner
- Du har relevant kompetanse på minimum bachelor eller tilsvarende, fortrinnsvis med videreutdanning i ledelse
- Du har erfaring systematisk HMS arbeid, sikkerhet og brannvern.
- Du har kjennskap til internkontroll på mat som sikrer gode måltidsopplevelser.
- Du sørger for at smitte forebygges og reduseres.
- Du har kunnskap om anskaffelsesprosesser.
- Erfaring fra lignende stillinger på tilsvarende nivå.
- Beherske norsk skriftlig og muntlig tilsvarende høyere nivå C1 (Bergenstesten) under hele ansettelsesperioden.
- Kompetanse innen lederskaps- og medarbeiderutvikling, samt god forståelse for arbeidsgiverrollen.
- Beherske de vanligste IKT-verktøy, (Word/Excel/Agresso).
- Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse (må ikke være eldre enn 3 måneder)
Personlige egenskaper
- Du er serviceinnstilt, løsningsorientert og fleksibel.
- Du viser engasjement, er åpen for innspill, er nysgjerrig og evig optimist.
- Motiveres av å yte service og skape gode serviceopplevelser.
- Du har gode samarbeidsevner og evner å jobbe selvstendig.
- Stor gjennomføringsevner og gode lederegenskaper.
- Du kommuniserer godt og naturlig med alle.
Vi tilbyr
- Et tverrfaglig miljø i utvikling, hvor det legges vekt på samhandling.
- Du vil kunne videreutvikle og drifte egen avdeling i et godt miljø, med god kollegastøtte
- Utfordrende arbeidsoppgaver, høyt faglig nivå og gode kollegaer
- Gode lønn-,pensjon-, og arbeidsvilkår i oslo kommune
Kontaktinformasjon
Lene Bentsen, Avdelingsleder, 23 43 60 40Kristine Lien Foosnæs, Avdelingsleder, 23 43 60 05
Arbeidssted
Lindebergveien 101069 Oslo
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Oslo kommuneReferansenr.: 5002375410
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 31.08.2025
Kontaktpersoner for stillingen
Kristine Lien Foosnæs
Avdelingsleder
23 43 60 05
Lene Bentsen
Avdelingsleder
23 43 60 40
Om bedriften
Vil du være med å jobbe i en etat med viktige samfunnsoppgaver?
Sykehjemsetaten er Norges største drifter av langtidshjem og helsehus. Hvert år behandles 9000 pasienter av 10000 dyktige medarbeidere. Nå vil vi ha deg med på laget.
Vår visjon er å tilrettelegge for livsutfoldelse i trygge omgivelser. Hver dag teller på våre langtidshjem og hver time teller på våre helsehus. Vi skal sørge for at Oslos innbyggere med behov for heldøgns pleie, rehabilitering og omsorg mottar et best mulig tilbud. Vi arbeider kontinuerlig med økt kvalitet i tjenesten, fagutvikling og innovasjon, for å møte fremtidens behov.
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, kjønnsidentitet, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Vaksinasjonsstatus mot sesonginfluensa og holdninger til vaksinering generelt vil kunne bli lagt vekt på i vurderingen av personlig egnethet.
Vi ser frem til å høre fra deg.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.
Les mer om oss: www.sye.oslo.kommune.no
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
80891caf-4d42-49a5-a006-56e4494d1c8f
- Hentet fra
talentech
- Referanse
c3ece19ad670469f9e2a27cf68051c82