OKV Næringsmiddelservice søker kontraktsjef til drift og oppfølging ved Nortura Malvik
OKV NÆRINGSMIDDELSERVICE AS
Brøsetekra 1, 7069 Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kontraktsjef for OKV-Gruppen AS
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Som kontraktsjef er du faglige og driftsmessige bindeledd mellom OKV Næringsmiddelservice AS og kontaktpersoner ved Nortura Malvik. Du vil ha en høy tilstedeværelse hos kunden, og være en nøkkelspiller i arbeidet med HMS, kvalitetssikring og kostnadskontroll.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for drift og kundeoppfølging i samsvar med avtalen
- Lede arbeidet rundt HMS, kvalitet og kostnadsdrivere i henhold til avtale
- Kartlegge og utføre forbedringsprosesser sammen med kunde, produksjon og teamledere
- Personalansvar
Du bidrar også til kontinuerlig forbedring ved å kartlegge og sette i gang effektive tiltak i samarbeid med kunden, produksjonsteam og kolleger i OKV. Du ser på personalansvar som en mulighet for kompetanseutvikling for den enkelte, og du inspireres av å bygge sterke team som er dyktige i sitt fag og som får anerkjennelse og ros for sitt arbeid.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Ledererfaring fra produksjonsvirksomhet, fortrinnsvis næringsmiddelindustrien
- Relevant utdanning, for eksempel biolog, næringsmiddelteknolog, veterinær, etc.
- Relevant erfaring fra industrien kan oppveie for manglende utdanning
- God muntlig og skriftlig fremstilling på norsk og engelsk
For å lykkes i stillingen ser vi for oss at du har operativ ledererfaring og god kjennskap til næringsmiddelindustrien. Du har god forståelse for prosessene som inngår i produksjon av trygg mat, og trives med ledelse av servicemedarbeidere i produksjonsbedrifter. Du må ha god gjennomføringsevne og et brennende ønske om å lykkes sammen med dine teamledere og servicemedarbeidere.
Hva har OKV-Gruppen AS å tilby deg?
Du vil ha en støttende og kompetent organisasjon i ryggen, både fra OKV sitt hovedkontor i Bergen og hos distriktssjef i Trøndelag. Du blir del av et sterkt fagmiljø hvor samarbeid og kollegial støtte står høyt i kurs. Du vil ha en arbeidsplass hvor din kompetanse er en ressurs for vår utvikling, innovasjon og kvalitet. Du vil også være tett på verdiskapningen, og får en unik innsikt i våre prosesser og resultater. Vi har tror på din faglighet og på din operative lederkompetanse, og du får være selvstendig og ha innflytelse på beslutninger som har med din jobbutførelse å gjøre.
For mer informasjon om stillingen tar du kontakt med Steffen Aksdal hos Standout AS på mobil; 400 11 666 eller E-post til steffen.aksdal@standout.no
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted