Kundekonsulent -- Bli en del av vårt supportteam for Kvalitetskontroll
SMARTCRAFT NORWAY AS
5337 Rong, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kundeansvarlig
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 3. august
Vi i SmarCraft Norway søker nå en dyktig og engasjert kundekonsulent til vårt supportteam for Kvalitetskontroll.Som kundekonsulent hos oss, blir du vår stemme utad, og du vil spille en viktig rolle i å sikre at våre kunder får maksimalt ut av våre systemer.
Hos oss får du:-
Ansvar og innflytelse: Du vil få ansvar for din egen kundeportefølje.
-
Tverrfaglig samarbeid: Vårt arbeid preges av tett samspill mellom ulike fagområder.
-
Dyktige og dedikerte kollegaer: Vi støtter hverandre og jobber sammen for å lykkes, gjennom verdiene våre: Trustworthy, Inspiring and Teamplayer.
-
Utviklingsmuligheter: Vi er et selskap i vekst som investerer i din faglige og personlige utvikling.
-
Et inkluderende arbeidsmiljø: Vi har det gøy sammen, både i og utenfor arbeidstid.
-
Attraktive betingelser: Gode pensjonsordninger, sponset trening på valgfritt senter eller aktivitet, privat helseforsikring og telefonordning.
-
Følge opp en fast kundegruppe og sikre at kundene får god opplæring og støtte i bruk av våre systemer.
-
Bistå kundene med tilpasning av kvalitetssystemer i henhold til aktuelle lover og regler.
-
Arbeide proaktivt med churnforebygging: Sikre at kundene ser verdien av våre løsninger og opplever trygghet og støtte gjennom hele kundeforholdet.
-
Drive forbedringsarbeid og bidra til videreutvikling av systemene våre.
Vi ser etter deg som er en relasjonsbygger med glimt i øyet og gode samarbeidsevner. Du elsker å kommunisere med kunder og er strukturert, initiativrik og målrettet. Du trives med en variert arbeidshverdag der ingen dager er like, og du motiveres av å levere gode kundeopplevelser.
I rollen som kundekonsulent vil du få allsidig kompetanse innen IT-bransjen og kvalitetssystemer. Din innsats vil være avgjørende for hvordan kundene opplever våre løsninger, og vi verdsetter din evne til å gi informative, tydelige og verdiskapende svar.
Ønskede kvalifikasjoner:-
Høyere utdanning innen relevante fagområder (f.eks. HMS, kvalitetssikring, IT, eller kundeservice). Erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
-
Erfaring med churnforebygging, kundeoppfølging eller kundeservice er en stor fordel.
-
Gode kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk.
-
Interesse for digitalisering og evne til å sette deg raskt inn i ulike systemer.
-
Førerkort klasse B og disponering av egen bil er en fordel
-
Samarbeidsorientert og løsningsfokusert.
-
Strukturert og målrettet i arbeidet.
-
Relasjonsbygger som skaper tillit hos kundene.
-
Trives med ansvar og ønsker å utvikle både deg selv og arbeidsprosesser.
Arbeidssted: Vårt kontor i Øygarden.
Tiltredelse: Etter avtale.
Hos oss vil du bli møtt av engasjerte kollegaer og spennende utfordringer. Vi ser frem til din søknad!
Om bedriften
SmartCraft er en ledende Nordisk leverandør av digitale løsninger spesielt tilpasset håndverkere og byggebransjen. Konsernet har over 13 300 kunder og 260 ansatte i Norge, Sverige, Finland og Storbritannia. SmartCraft leverer i Norge løsningene Cordel, Kvalitetskontroll, El-verdi og ELinn.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
7c96f9bf-40f6-48d4-9435-d7e6b26d9641
- Hentet fra
FINN
- Referanse
415335846